Pengikut Setia

Thursday 16 June 2011

2 Minggu Yang Memenatkan..

Sejak 6 June hinggalah semalam, 15 June.. life aku jadi super bz.. bukan diwaktu pejabat tp selepas waktu pejabat.. korang nak taw kenapa..?? hah.. meyh sini nak cite.. aku sbnrnya skang ni tgh sibuk mempersiapkan diri utk join Kejohanan Sukan KPPM.. sukan tu akan berlansung selama 3 hari bermula 17 hingga 19 June. Aku men netball okeh.. so demi nak merebut gelaran juara (team kami dah jd juara 3 tahun berturut2 ekceli :p)  utk tahun nie.. maka team aku dah pun start turun padang training sejak 6hb yg lalu.. semalam adalah hari terakhir training.. arini kami diberi rehat.. esok dah kene lapor diri di UiTM Shah Alam.. kami akan berkampung di sana nanti selama 3 hari tu.. *so kepada bloggers yg duk Shah Alam nnt sudi2 lah bawak sy g jalan2 makan2 ke selama sy berada si sana nanti k..* .. 


Penat berlatih setiap petang dari jam 4.30pm hingga 6.00pm  membuatkan tubuh aku rasa sgt2 penat.. tp ianya berbaloi.. sbb dek kerana  rajin turun berlatih tu lah aku dah kehilangan 3.4kg dari berat badan aku ni.. :).. tu baru stakat training smpi petang semalam.. agak2 lepas bertungkus lumus nak abeskan game smpi ari ahad nie.. leyh turun lagi tak gamaknye.. ?? arap2 leyh ilang lagi 1-2kg lg..mudah-mudahan.. InsayaAllah.. :)


Dan dengar-dengarnya.. lepas abes sukan KPPM nie.. akan bersambung pulak sukan bersama Agensi.. dan diteruskan lagi dgn sukan MAKSWIP..  maknanya aku mmg akan  bz dgn sukan netball nie shingga menjelang Ramadhan tiba.. pastu puasa pulak kan.. wah.. mesti selim melim lah aku raya nanti *harapan* .. Harap-harap dapat kembali cergas dan bertenaga seperti dulu.. dan sgt2 berharap yang team aku akan menjadi juara lagi pada kejohanan kali ni..Aminnnn...


**bile tubuh penat, mate layu, mood nak mengarang entry jadi kurang.. 
idea pun jadik on-off.. so.. sampai disini jelah cite saya utk kali ini.. 
sekian terima kasih.. :)


No comments:

Post a Comment