Pengikut Setia

Saturday, 14 May 2011

Ske tgk...




Randy Pangalila, 21thn
Suke tengok tak bermakna kite jatuh cinta ok!.. Ye,aku mengaku skarang jugak bahawa aku ske tgk mamat kat atas nie.. die sgt suweeeettt.. umo pun baru 21thn.. muda sgt lagik.. sblm nie die penah dah mausk tv sinetron ape tah.. tp aku tak tgk.. aku mane layan sgt cite indon nie sblm nie.. stat dari Kejora dan  Bintang barulah aku berjinak2 nk tgk.. Kene plak mase gezet cite Cinta Melody tu kat tv aku ternampak mamat kiut  nie..mmg bersemangat lah nak tgk cite tue.. heroinnya dlm CM, Chelsea Olivia pun cun.. kira padan lah dorang 2 org nie blakon bersama. tp kalo berlakon dgn aku pun padan je sbnrnye.. muahahhaha~.. aku nie nampak je sombong (org kate) tp ati halus lembut bak sutera..*chewaaaaahhhh.. senang nak ske tgk org tu suke tgk org nie.. maaf lah.. dah terbiasa.. nak2 senyuman mamat nie mmg mencairkan ati.. lagiklah ati tu terpaut kan.. aku nie mmg lemah tgk senyuman lelaki yg manis2 nie.. senang sgt nak terpaut-paut..kenapalah aku tak tgk cite yg mamat nie brlakon mase aku mengandungkan Alif..kalo tak dah sah2 anak aku kuar muke sjibik die,kacak.. kekeke.. ape2 jelah aku nie kan merapu.. k la.. tu je nak cite.. k bai.

No comments:

Post a Comment