Pengikut Setia

Thursday 12 May 2011

Nyaris-nyaris...

Semalam aku g jalan2 kat satu Taman.. ntah kat mane tah aku tak ingat.. tp taman tu mmg cantik.. sesuai utk jogging or jalan2 cuci mate.. aku g situ sbb niat nak jogginglah kan.. badan dah gemuk nie.. haruslah eksesais.. aku pun nak pasang badan gak.. mane leyh org lain je nak cantik2..aku pun nak jugak.. jeles taw tgk org selim melim nie.... dan disebabkan aku g jogging sorang2.. maka sudah tentulah anak aku laki aku yg jagakan kt umah. Malas nak bawak.. payah nak berjogging kang.. huhuw.. aku sempatla berjogging 3 -4 pusingan.. gile penat.. tak cukup napas aku dibuatnye,. kalo hari2 menten jogging camni.. rasenya tak smpi sebulan aku dah selim ..kalah Rozita Che Wan tue cutting body aku nie.. ahahaha.. tetibe lak lepas tu aku terasa dahaga.. cari punye cari tempat org jual air.. xde lah plak.. yg ade org jual eskem.. xmolah aku.. pastu aku terus mencari jugak air.. dahaganya ngalahkan org tgh berpuasa.. last2 aku jumpe toilet.. kat tepi toilet tu ade mesin air yg masuk duit syiling 1.20sen tekan2 kuar air tin tue.. aku pun beli lah.. mujur ade duit syiling dalam poket aku.. kebetulan..padahal wallet sume aku tinggalkan kat bawah seat kete..malas nak bawak.. bwat berat poket suar aje.. dah abes minum.. aku dah lega sket.. rasa cam nak jalan2 dulu pusing seround dlu kat taman tue sblm balik.,. tetibe aku rase nak terkucil.. seb beik baru 4-5 langkah dari toilet.. ape lagik laju2 aku berlari masuk tandas.. gile btol.. baru minum setin air dah rase nak terkucil cam dah tak ade ari esok utkku dah.. hihihi.. masuk2 toilet.. masyaAllah.. kotor ya amat lantainye.. ade 5 bilik toilet sumenya.. masuk bilik 1, takde kunci pintunya.. masuk bilik 2, paip lak xde.. masuk bilik 3.. pun same.. kunci pintu rosak.. masuk bilik 4, ieeeeeyarkkkkssss.. sgt kotor .. ade "tuttttt" kat toilet bowl.. malas nak cakap lah betapa kotornye.. mmg pengotor lah org yg gunekan toilet tu.. tak reti nak flush ke hape.. masuk bilik 5.. ok sket.. bersih jugaklah.. pintu pun ok.. tp agak kecik.. sempit le plak.. arghh.. aku dah tak tahan.,. dah ade yg ok sket nie aku nak gune je.. aku mmg dah nak terkucil sgt2.. nak tak nak kene buang jugak.. dh la dalam toilet tu ade ekon maha sejuk.. buat aku makin tak tahan..tetibe....rase cam nak tak nak je kuar air kencing aku tu.. apehal lak nie... ??angin lak aku.. nak kencing pun susah ke!!!??.. sudahnye.. aku basuh dan tukar bilik toilet.. aku masuk kat bilik no 3 td yg pintunye tak berkunci.. lantaklah.. org bukan ade pun.. janji aku leyh kencing.. tu je yg aku pikir wat mase tue.. dan akhirnya.. dapatlah kencing kat situ.. tp still rase tak puas.. kenapa ekk..??


.
.
.

korang sume mesti pelikkan.. semalam rasenya sume org taw aku tgh demam semalam.., duk kat umah je melepek..camne lak aku leyh smpi g bjogging kat taman lak nie.. kan..kan..? hahahaha.. sbnrnya tu sume berlaku dalam mimpi aku jer.. aku mimpi jer weyhhhhhh!!.. bukan real pun... dan kerana mimpi itu.. aku nyaris2..nyaris-nyaris terkencing dalam seluar atas tilam mlm td.. mujur aku tersedar.. dan laju2 g toilet... barulah lega.. gile ah.. patutlah susah sgt nak kencing td.. upenye dalam mimpi.. kalo terkencing td.. mampus aku nak menjawab dgn laki aku.. dn letihla aku nak menjemur tilam dan comforter tu.. Lagi satu .. kompom aku malu dgn Alif sbb die sdiri pun tak penah kencing atas tilam... hahahahaha.. sengal giler lah...

No comments:

Post a Comment