Pengikut Setia

Monday, 30 May 2011

Monday~..




gambar hiasan..(dalam gambar, Kysha, Alif dan ibu Alif yg gemok) .. pic credit to Zuris's Camera
Arini aku bangun nak g keje agak awal.. kul 7.30pg dah gerak.. *slalu kul 7.55pg baru gerak :p * suami sedang demam dirumah.. so kene lah bangun lebih awal untuk siapkan sume barang..*selalunya asben tolong mandi n siapkan anak..*.. arini kul 6pg dah bangun.. siapkan bekal utk Alif.. then aku pun siap2kan beg skool die , dgn  beg keje aku lagi ..pastu terus siap2kan diri aku dulu.. dah setel.. baru kejutkan anak bangun utk mandi.. mujurlah Alif senang utk mandi pagi.. die mmg suke.. bukan taw rase sejuk.. asal dapat men air.. mmg sorga lah bagi die.. aku pun mandikan die alakadar je sbb dah bersiap pakai baju keje .. kang basah plak kan.... lepas siapkan anak.. barulah lega sket.. sblm g keje jenguk asben dalam bilik dulu.. kesian plak menengoknye... duk berselubung dgn selimut.. demam sbb 3 mlm berturut2 duk ayak diri men futsal.. aku bagi die makan ubat then mintak diri utk g keje.. then die pun sambung tido balik.. nie kat opis nie pun kepale duk teringat2 laki kat umah yg sedang sakit tue.. haihhh.. nie lah bile dah jadi ibu dan isteri.. bile anak tak sihat.. kite yg susah ati.. bile laki tak sihat.. pun kite jugak susah ati.. tp bile kite yg tak sihat, dorang 2 org steady aje.. kan.. hehehe.. takpe .. ibu2 nie kan ade super power.. gagah perkasa.. Syukur Alhamdulillah.. :)

No comments:

Post a Comment