Pengikut Setia

Thursday 5 May 2011

Event Updated :: Blogger Mini Gath/Potluck At Cyberjaya

Utk Perhatian dan maklumam rakan-rakan bloggers yg belum sempat bukak fb.. tgk event invitation or mane2 yang tak sempat utk diinvite(mebi sbb tak add di fb), nak maklumkan kat sini yg sy nak invite "blogger momma" ramai-ramai untuk join Blogger Mini Gath/Potluck yang bakal berlansung pada tarikh, masa dan tempat seperti berikut ::-
. . .
Tarikh :: 15hb May 2011 Masa :: 10pg hingga 1tghari Tempat :: Kelab Komuniti Taman Tasik Cyberjaya ( Location map adalah seperti dlm gambar dibawah ini)
.:. event nie akan diadakan secara potluck jadi kepada yang ingin join hendaklah membawa menu masing-masing tak kiralah beli ataupun buat sdiri yang penting datang dgn makanan.. ok.. :) sile maklumkan jenis makanan yg akan anda bawa di dalam comment box entri ini yer.. senang sy nak listkan menu.. :)


sile klik pd gambar utk tumbesaran
Tujuan Mini Gath ini diadakan adalah utk kita berkumpul beramai-ramai.,beramah mesra dan saling berkenalan antara satu sama lain.. Mungkin ade diantara blogger momma yg pernah beberapa kali berpeluang utk berjumpa..dan mungkin juga ade blogger momma yg belum pernah join mane2 event yg diadakan sblm ini..so, event ini diadakan utk semua blogger momma. Lebih ramai dapat join, mesti lebih meriah. Selain daripada blogger momma dapat berkumpul..suami kepada blogger2 momma pun bleyh saling berkenal-kenalan. Kita perluaskan lagi hubungan silaturrahim yg telah terjalin sesama kita selama ini. Anak-anak kita juga tentunya dapat meramaikan kawan-kawan masing2. best kan??

. .

.
Sedikit sedutan dari ape yg tertulis di Facebook Event Info
Mini Gath a.k.a Potluck ini di adakan untuk rakan-rakan Blogger tak kira yg duduk dimana sekalipun. Ianya diadakan bertujuan untuk saling mengenali,mengeratkan lagi silaturrahim dan merapatkan lagi hubungan sesama bloggers. Almaklumlah selama nie kite saling kenal mengenali hanya melalui blog dan group sahaja kan.. **Oleh kerana event ini diadakan pd waktu pagi..maka menu potluck hendaklah m...enu bekpes dan bersesuaian yer kawan-kawan. Tema event ini adalah BEBAS. Dan lebih menariknya event ini adalah, 10 BLOGGER terawal akan menerima goodies event :).. 10 BLOGGER TERAWAL je ok!!..Dan setiap blogger yg hadir di event ini juga diminta membawa SATU hadiah mewakili famili masing-masing kerana nanti kite akan adakan sesi bertukar hadiah.( Nilai Hadiah adalah tidak kurang dari RM10 dan tidak melebihi RM15. Kalo ade yg nak bawa hadiah mahal-mahal, terpulang pada masing2. Tiada halangan..:)..) Jadi,kepada kawan-kawan yg sudi joinkan diri di majlis nie nanti,Saya berharap agar kamu semua sudilah kiranya mention menu apa yang hendak di bawa pada hari kejadian itu nnt supaya tidak ada menu yg sama antara satu sama lain nanti
. . .
Disini sy sertakan beberapa gambar yang berkaitan dgn lokasi Mini Gath ini akan berlansung.

Tempat nie mmg sesuai utk xtvt berkumpul dan berkelah smbil melayan anak2 main2 kat playground yg besar dan luas tu, bleyh bergambar jugak sbb view kat tempat nie mmg cantik. Sebarang pertanyaan ttg gath ini bleyh lah drop komen kat comment box entri nie yer.. kesudian anda semua :blogger momma" utk join event ini adalah sgt dialu-alukan. Sekian terima kasih.. :)

4 comments:

  1. mesti meriah berkumpul ramai-ramai macam ni kan..
    seronoknya.. :)

    ReplyDelete
  2. kite nie nama je keje kt cyber, tp x pernah lg bwk naurah g kelab tasik nie. heheheh...

    pernah pergi a few times. itu pn sbb ade event sllunya. xpon saje nk makan2 kt kelab house tue..

    insyallah klu xde aral akan join the gath =)

    menu xde idea lg la. nnti yer

    ReplyDelete
  3. insya allah akan berusaha bangun pagi
    tak mahu gagal lagi kali ni
    ok..ok..akan pikirkan menu
    menu minum pagi lah ye

    apam boleh? hahahaahah

    yelah..yelah, masak benda lain
    nanti bgtau

    ReplyDelete