Pengikut Setia

Tuesday 31 May 2011

Cerita ujung minggu lepas..~

Sendiri tersedar dalam duk leka2 ..bahawa last aku publish entry adalah pada hari jumaat yg lepas..eyh.. ye ke.. ke semalam..?? nampak sgt aku cam blur2 ayam kan.. nyampah dgn situasi dan mood begini.. cam org yg ngantuk , g keje dalam keadaan mengigau..inilah aku saat ini.. so anggaplah ini entry org yg tgh ngigau yer.. haiiiihhh~..



Nak start bercerita dari cerita yg mane satu ekk..?? o em gee.. apesal pale otak blurrrr sgt nie..ok lah.. kite mulekan dgn yg ari sabtu.. ari sabtu aku xde kemana2.. juz hang out around Putrajaya jer.. kebetulan my fwenz , my blogger fwenz ..Zuris & her family turun Putrajaya dis week.. ade Expo Himpunan Sejuta Belia .. asben Zuris ade meniaga kat expo tue.. rasenya aku ade tweet2 bgtau n promote stimbot dorang kan.. so.. memandangkan Zuris & her lovely dotter ade di Putrajaya , dan memandangkan my asben pun bz sbb join tournament futsal .. maka aku ajak lah g ronda2 kat Alamanda smbil cari stok susu anak aku..





pic ikhsan dari kemera Zuris


lepas dah setel cari susu barang dapur bagai.. bawak dorang g men kat playground kat depan Noodle Station tue.. ape lagik.. sakan lah 2 org cikenit nie bermain.. siap memanjat sane sini..letih nak melayan.. and then  balik dari Alamanda.. aku kidnap dorang 2 beranak balik umah aku lepak2.. bersembang puas2.. slalu kalo jumpe kat gath.. ramai2 tu mane sempat nak sembang2 sangat.. kalo sembang pun dapatlah 2 -3 topik je.. hehehe.. mana puas nak berkenal-kenalan kan.. :) .. dalam kul 6pm aku ahntar Zuris and Kysha ke expo semula.. aku pulangkan kembali kekasih hati and anak kesayangan En. Sharil.. abes cite utk xtvt di hari sabtu..


Utk xtvt ari ahad pun.. xdelah best sgt.. asben aku abes men futsal jam 6 pagi.. so sudah semestinya die perlukan rehat yg panjang nak recharge semula tenaga yg dah ilang dan claim balik time tido yg dah di abeskan dgn beraksi di tgk court futsal.. *kalo menang xpe gak.. nie menang*gung kekalahan..hahaha~ so kami mmgxde kemana-mana lah on last sunday.. aku duk kat umah setelkan kain baju berbakul2.. menyapu mengemas.. rutin biasa seorang housewife.. :p... sambil melayan anak yg aku.susun.dia.sepah...sgt memenatkan.. and petang tu sblm balik ke Shah Alam.. Zuris & Sharil singgah umah kami dulu.. mujur lah kami tak kemana-mana.. kalo tak, x dapat jumpe dorang before dorang balik Ipoh.. Kysha takde skali tem tu.. duk ngan opah n atuk die kat Shah Alam.. and niat hati nak bawak Zuris g sopim baju kurung siap yg aku duk pomote kat die sblm2 nie.. tp memandangkan dorang kesuntukan masa dan penat meniaga.. x dpt nak g.. so mlm tu lepas Zuris & Sharil balik.. aku pegi la jugak ke kedai baju tu.. mmg bcadang nak g sane cari sepasang dua baju keje.. baju kat situ murah2 weyh.. sepasang baru RM39.. kalo baju saje.. RM15-RM19 je.. dan aku selamat menyebat 2 pasang baju kurung n sehelai blouse dgn mengepau duit laki aku.. 3 pasang tu aku abes dalam RM95 je.. murah la kan.. *now aku tgh pakai salah satu dari baju yg aku beli tu.,.:)



nie baju yg dipakai semalam(selasa).. rege RM19 (baju saje)





ni baju yg aku pakai skang ni (rabu ) .. rege RM39 sepasang.. ade macam2 kaler.. :)


itu jelah aku nak cite  rase2nya.. sbb itu je aku mampu ingat wat mase ni.. nnt kalo ade idea lain.. aku cerita kat entry lain k.. babai.. :)

No comments:

Post a Comment