Pengikut Setia

Monday 11 April 2011

Weekend Activity :: #1 - Raina's Besday Party

Last sunday.. aku sefamili telah dijemput utk menghadiri jamuan harijadi anak kepada salah seorang rakan blogger iaitu Raina, anak kepada Nurul Jamian. Majlis diadakan di rumah Tok dan Wan Raina di Taman Periang, Kg Sungai Manggis,Banting .. majlis tersebut bermula jam 3.00ptg.. disebabkan aku dan asben mmg tak biasa dgn area Banting.. maka kami telah bersepakat dgn beberapa org kawan utk berkonvoi pg ke sana.. yang bkonvoi bersama-sama aku adalah AnaMamaDani dan FadIbuImaan. kami bergerak dari Putrajaya dalam pukul 2.15ptg.



.

.

.


Ternyata kami adalah tetamu yg yang paling awal sampai.. sgt menepati masa bukan.. ?? yes we are!! .. kami mmg sgt punctual dalam menghadiri sebarang majlis yg dianjurkan oleh kawan2.. ;p Sesampainye kami di depan rumah parent Nurul.. Nurul telah menyambut kedatangan kami dengan penuh gembira. Besday girl, Raina pun nampaknya ceria menerima kunjungan kawan2nya..Aku dan my lil hero... Alif baru bangun tido mase sampai di lokasi.. tu yang mukanya tak berapa nak ceria.. tp itu hanya utk sementara.. bila dah nampak segala macam makanan terhidang atas meja.. keaktifan beliau melanda kembali.. smpi tak menang tangan aku dan asben bergilir2 mendokong si demoks itu..


inilah kami bertiga.. org yg pertama sampai di majlis tersebut...sebelum org ramai sampai sempatlah kami borak2 dulu...sambil isi perut .. :)



tak lama lepastu .. MiraMamaCyrus dan pasangan pun tiba.. di ikuti dgn ketibaan DayuMamaCha dan pasangannya. Makin meriah lah kami berkumpul dan bergelak ketawa bile dah ramai geng yg sampai.. makan pun setempat jer sambil melayan karenah anak masing2..


Ni antara hidangan yang disediakan dan dijamu utk para tetamu yang hadir.. ade macam2.. ade Roti Jala (aku tak sempat makan pun..huhuw).. ade lontong, mihun singapore, nugget, sosej dan pelbagai jenis jajan dan juga cekelat..



bile dah letih mengkelek anak ke hulu kehilir.. masing-masing sumbat anak men belon dalam pool nie... bukan main lagik dorang bertiga nie.. anak aku lah satu2nye hero yg duk bergelumang main dgn belon2 dan bermain dgn 2 aweks cun iaitu Cha dan Imaan..

dan seperti biasa.. ini adalah acara wajib setiap kali kami berkumpul.. iaitu sesi berglamoros...berphotogedix dgn geng2 bloggers.. nie pun ade yang tiada dalam gambar sbb dorang smpi lambat..cthnya:: Fie Ibu Kakal, Ojel Mama Iris, Mom To Be, Asna Cute dan ade diantara mereka yg tgh sebok menjamu selera.. so mane yg sempat ajelah yg ade dalam gambar nie keyh... :) .. meyh aku perkenalkan satu persatu.. yang sempat aku bkenalan semalam.. Berdiri Dari Kiri :: Aku+Alif, Ana, Nurul+Raina, Mar+anaknye, Ena+Naurah, Anita+Adzryl. Duduk Dari Kiri :: Mira+Cyrus, Fad+Imaan, Dayu+Cha, Azie+Mya.


** thanx to Nurul&family coz sudi jemput kami :)


9 comments:

  1. ahahaa. yay ada gamba imaan.
    yg taktahu name sape tu anita mummy adzryl ;)

    ReplyDelete
  2. syoknyeeee..
    tp mcm xcaye sbb gmbar xbyk
    biasenye klu event yg jue g
    sure gmbar byk2
    hehe ni kes nk cpt apdet la ni..
    tp syok ar
    mknn pun sdp2 je tgk

    ReplyDelete
  3. Na.. Bukan kes cepat2 nak apdet.. mmg nie je gambor yg sempat amik.. jue duk pegang alif.. ayah die duk borak2.. so mmg x sempat nak amik gambor.. lgpun majlis tue dah ade jurugambar sdiri.. + yg lain2 pun pakat bawak kamera.. so snap utk sdiri2 je lah.. heheh..

    p/s:: tunggu entry tghari sket.. baru byk gambor.. :)

    ReplyDelete
  4. opssss. yg hujung belah kanan tu macam knits je, mama adzryl?. betul ke?



    btw sedih x dpt datang. sob sob.

    ReplyDelete
  5. hihih wahhh..ala2 mini gath dah nie..hihi bestnye

    ReplyDelete
  6. hehe sukanya tgk korang dtg thanks korang dtg ye. photographer sendiri tu pak usu raina je. hehe

    ReplyDelete
  7. mmg tunggu jue jer update citer psl besday raina nie..kekeke...

    seb baek sempat masok dlm gambo..huhu..

    jue perasan tak Naurah pakai baju yg jue bagik? =)

    suke sgt baju tue sbb kembang..huhuh

    ReplyDelete
  8. Ena ::
    jue perasan.. heheh.. tp malu nak tego... somel2.. baju tu kan kembang jer.. mmg sedaplah naurah pakai kan.. hihihi

    ReplyDelete