Pengikut Setia

Monday 18 April 2011

Tatau Nak Buh Tajuk Ape..

Lunch td,,aku join Farhana dan Akiss.. kami makan2 di MeCD.. kuar awal kan.. ofkos la masih bersepah meja kosong.. lauk pun masih byk.. xde la makan sisa2.. arini aku makan nasik dgn lauk tomyam ayam.. dan sedikit sayur .. alhamdulillah.. makan sekejap aje.. tp borak2nye bukan main lame lagik.. smpi tak sedar mase cepat jer berlalu.. oh ye.. tadi mase tgh makan2.. kami terserempak dgn beberapa org artis.. ade shooting agaknya kat sekitar sini.. Farhana la yg mule2 nampak.. aku kalo dah makan.. mate tumpu kat makanan sajoo.. kami nampak Mama Rina (AF ) , Siti Nordiana, Roslan Shah & Anne Ngasri.. weyh.. Anne Ngasri siyes kecik .. kurus jer... kalo dlm tv nampak cam berisi.. tp kat luar ni bukan men comeiii lagik..dh anak 3 tue tapi body menten.. jeles haku... Nana pun kurus tinggi.. tp nampak cam same je cam dalam tv.. yg lain2 tu aku tak pandang sgt sbb tak berapa nk kenal.. ha.. itu die cite lunch aku arini.. ngalahkan superstar ..lunch dikelilingi artis2.. *phuiiihhh perasan sungguh.

** xde cite nak cite sbnrnya..

sbb tu sdiri pun tak tau nak buh tajuk ape..

:p

No comments:

Post a Comment