Pengikut Setia

Friday 1 April 2011

Take 5 Before Holiday

1. Bekas kekasih saya adalah :

seorang lelaki normal yg kini berjaya dalam dunianya.. .

2. Saya sedang mendengar :

...bacaan Yasin..dari PC jiran sebelah... .

3. Mungkin saya patut :

...balik skang sbb dah ngantuk sgt3 .

4. Saya suka :

...kalo be wif ma Amir n ma Alif all de time... .

5. Sahabat-sahabat baik saya :

...biarlah sy saja yang tahu..:)..... .

6. Saya tidak faham :

...kalo org tak faham masalah/situasi sy tp duk kritik2 sy sesedap hati dia... .

7. Saya kehilangan :

...tumpuan bile berhadapan dgn org yg sy tak ske... .

8. Ramai yang berkata :

...geramnyew ngokk Pipi dierr... .

9. Makna nama saya di muka depan Friendster saya bererti :

...juz ma name... .

10. Cinta itu :

...karut lagi mengarut... .

11. Disuatu tempat,seseorang sedang:

...duk bersila atas lantai sambil kelam kabut mencari buku log latihan( Cik End)... .

12. Saya akan cuba :

...setelkan sgala plan yg tertunggak seberapa cepat yg bleh.... .

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:

...ever n ever... .

14. Saya tidak akan pernah mahu:

...utk mengaku yg sy sudah semakin chubby..day by day ..huhuhu... .

15. Telefon bimbit saya :

...gune msg tones sore Upin n Ipin..Chumelll sgt3... .

16. Bila saya terjaga dari tidur di waktu pagi,

...rase mcm malas nak bangur jer... .

17. Saya paling meluat bila :

...kalo ade org poyo giler dgn sy... .

18. Pesta/Parti adalah :

...menyemakkk jer... .

19. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

...hamster... .

20. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

...mase skool menengah... .

21. Hari ini :

..malas nak wat pape... .

22. Malam ini saya akan :

...balik ke Ipoh wif ma Amir... .

23.Esok pula saya akan :

...bercuti DAN BERTEMU PUTERA IMPIAN SY... .

24. Saya betul2 inginkan :

...kebahagian dalam idup sy... .

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini,

apakah perkara pertama yang terlintas di fikiran anda ? :

...muke aku lebih gebu lepas bgn tido... .

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan :

...aku x kesah mane2 pun... .

27. Makanan Barat atau Jepun :

...asalkan halal... .

28. Bilik yang terang atau gelap :

...both... .

29. Makanan segera adalah: .

..makanan mase darurat..(nothing else to eat lorr)... .

30. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :

...Waalaikumsalam... .

31. Pendapat anda tentang orang yang menjawab soalan ini terdahulu:

...budak nie memamg happening n slumber... .

32. Apa yang dapat memuaskan/menggembirakan kamu? :

...if my life being Completed...


** sy akan bercuti sehingga hari Selasa..

jgn rindu sy ok.. nnt sy terharu dan sedih.. :p

1 comment:

  1. wahhh banyaknya .. menarik bila baca ekkeke :)

    bercuti panjang kemana dikk ??

    ReplyDelete