Pengikut Setia

Friday 1 April 2011

Dengar Bad News di pagi hari..

Inna lillahi wa inna ilaihi rojiun


mendengar berita yg tidak baik di pagi hari ini..

abang kepada opismate aku telah maut dalam kecelakaan jalanraya.

baru je minggu lepas aku sembang sembang2 ceria dgn die..

bergurau senda dan cerita2 itu ini..

aku anggap die macam adik aku je sbb umo pun baru 25thn.

alih2 semalam nampak die monyok je

sbb dapat berita yg abangnye terlibat dlm kemalangan

kejadian berlaku di Gua Musang Kelantan..

dan pagi td.. dikhabarkan bahawa abang beliau telahpun pergi mengadap ilahi.

wlupun aku tidak pernah mengenali abg beliau sblm ini..

tp mdengar berita mengenai kematian/kehilangan

adalah sesuatu yg sgt menyedihkan

.

.

.

Kepada Fitri,

kuatkan semangat dan tabahkan hati..

yang hidup pasti akan mati..

anggaplah pemergian abang mu itu

sebagai tanda Tuhan lebih menyayanginya.

wlupun sedih dan berat utk terima kenyataan ini..

janganlah dikau tangisi..

redhai lah pemergiannya..

marilah kita doakan semoga beliau tenang di sana


Alfatihah~



** tak dapat bayangkan kalau aku di tempatnya

No comments:

Post a Comment