Pengikut Setia

Thursday 14 April 2011

BB-ku~

Mengadap bb sudah menjadi rutin aku sjk beberapa bulan yg lalu..

Kdg2 duk bersms, berBBM, dan most of the time mmg duk buka fesbuk dan twitter lah..

Memandangkan kat opis takleh nk berpesbuk dan twitter..

Mmg bb nie lah jd pnyelamat di kala kebosanan..

Kadang-kadang smpi asben pun bising .. Tp itu je la die mampu buat ..

Sbb kadang2 die pun duk khusyuk ngadap enpon,men game kat X10..

Aku x bising pun..*tp kadang2 aku bising gak..;p

Ade member tanye - "best ke pakai bb??"

Bagi aku..Sangat best .. Nk2 pguna prepaid celcom cam aku nie..

Sehari online 24jam nonstop pun baru caj RM1 ..giler x best derr..

Tp aku xdelah ngadap bb smpi 24 jam..tu tak agak2 la kan..

Aku ni msh sdr diri yg aku ni ade anak..ade laki ..

Aku pakai bb nie sejak bulan 10 thn lepas..

Itupun selepas bosan gune Xperia X8 ..

Sblm tu dh byk enpon yg aku tukar2 pakai.. Semuanya tak sebest bb aku nie..

X10 yg ala2 iphone tu pun aku bg kat laki aku pakai wlupun sbnrnya enpon tu enpon aku..

Dalam byk2 enpon yg aku penah pakai..

BB ni lah yg paling aku puas hati..

Tp..janganla sangka aku takkan tukar enpon lagi pasni..no no no!

Aku nie mmg pgemar gadget.. so x mustahil akan btukar enpon lg.. ;)



**sayang my BB ..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment