Pengikut Setia

Thursday, 3 March 2011

Selamat Pagi Sayang

Entry pembuka mood..

__________________________________________________


Selamat Pagi Sayang2 ku sekalian..

.

.


Arini .. aku dah kekeringan idea..
tubuh aku terasa sgt penat..
smlm mmg aku sgt penat.. sgt3 penat
bergusti2 dgn Alif mbuatkan aku rase sgt penat
anak teruna aku dah pandai bergurau senda
kalo x dilayan mulelah wat muke ketat die..
so nak bagi die taw yg ibu die syg sgt2 kat die..
wlupun penat ibu die nie masih lagik sudi luangkan mase
utk berguling dan bermain bersama-sama die..
smlm.. mase ayah Alif pulang dari kerja..
Alif dgn selamba merangkak pergi ke pangkuan ayahnye
lansung tak dipedulikan aku ni .. sentap mak nak..
tp xpelah.. lega jugak.. bleh la tukar shift kan..
tp Ayah.. pegang kejap pun dah serah anak balik kt ibu..
alasannya..penat lah... nak mandi lah.. nak makan lah..
haihhh.. tak penahnye nak pegang anak lame2 sket..
tp xpelah jugak..sbb dah memang die selalu begitu..
bak kate org, alah bisa tegal biasa..

............

arini.. ade byk kerja yg perlu aku selesaikan..
tgh memikirkan nak mulakan dengan yg mane satu..
harap2.. semuanya dapat diselesaikan arini jugak..
insyaAllah..



**pg td terbangun lewat..
kul 7pg baru celik mate
dan terkocoh2 bersiap2 nk g kerja..
dgn nak siap anak lagik..
tue yg mbuatkan penat semalam
berpanjangan ke saat ini.
;p

No comments:

Post a Comment