Pengikut Setia

Tuesday 29 March 2011

Percaya x ??

Percaya atau tidak.. terpulanglah..

cume nak share jer dgn kawan-kawan..

xmo caya sudah.. ;p

gambar aku mase darjah 4

di samping adik lelaki ku boy yg ketika itu berusia 4thn

dan adik perempuan ku si Zetty yg mase tue baru 7-8 bln.

.

.

.

same tak dgn muke aku skang..??

itam legam sgt kan..

almaklumlah.. budak seport mmg gini.. sehari suntuk duk training tgh padang..

mmg jgn mimpilah utk berkulit cerah ala-ala sasha elite..

tp still comel bukan...dgn topi yg aku pakai tue.. ahaks~

.

.

.

perasan tak muke adik bongsu aku si Zetty..

mirip siapakah die..cube teka..

ramai yg kate wajah Alif byk mirip wajah Zetty mase kecik..

benar atau tidak.. aku pun tak pasti..

tp adelah iras2 sket..

nak tgk lagik??

jap .. jap..




ni laks gambor aku mase jadi sojar dulu..


sojar tue askar.. hehehe


ishhhh.. taklah nie gambo mase aku training Asas Penguatkuasaan


mase ni tahun 2006


mase mule2 masuk keje gomen dulu..


segak tak..? dan selim jugak kan...


huhuhu.. windu my body figure dolu2..


okeh.. cukup dulu utk hari ni..


sok aku tepek lagik gambar2 yg aku


yg lebih gorjes dah meletupssss... okeh..


No comments:

Post a Comment