Pengikut Setia

Friday, 11 February 2011

Fanatik Shahir..


Sape kat sini peminat Shahir??
angkat ketiak..oppsss..angkat tangan..huhuw~
*aku sdiri angkat 2-2 belah tangan ..ok!
die kan org kampung teman.. ofkos teman support die..
tapi tak penah undi wlu sekali pun. jd
tukang tepuk mase die diumumkan juara ade lah..
kira support lah jugak tue kan..kan..huhuw~
yes.. aku mengaku aku adalah salah seorang peminat shahir..
aku suke lagu die "Kebahagiaan Dalam Perpisahan " tue..
aku suke semua lagu2 yg die bawak mase dlm AF dulu..
& aku mmg dah jangka die akan jadik juara..
penangan Shahir mmg terlalu kuat
mase die menang.. sane sini sume org duk sebut name die..
siap ade yg perasan mengaku jadik awek bagai..
siap tempek gambo kat fesbuk superimpose...
kunun shahir tue milik die lah.. punyelah fanatik..
beselah.. dah menang.. dipuja-puja lah..
cube kalo kalah.. tak ke dimaki2.. dikutuk itu ini..
smlm kat tv.. ditanyangkan video klip die..
aku pun layanlah tengok..
kate peminat.. mestilah duk depan tv dgn penuh smangat..kan??
;p~

tp aku tak sangka lak ade yg lebih fanatik dari aku..

pandang tv tak berkelip2..

selalunya kalo aku hala kamera nak amik gambor die..

mesti die sebok nak capai.. tp kali ni tak lah pulak..

betul2 khusyuk duk tgk Shahir kat tv..

lagik fanatik dari aku upenyer...ish..ish..ish..

see.. anak teruna aku sorang nie..
tgk shahir smpi tak kelip2 mate tue..
siap buat bunyik mulut cam menanyi same..

punya lah khusyukk..
siap menguap2.. mengantuk lah tue..

tp digagahkan jugak nak tengok Shahir nyanyi sampai abes...
sedap betol shahir nyanyi sampai tangan die pun di isapnye..
dahsattt.. dahsattt!!..
tak sangka .. anak aku pun minat Shahir jugak..
laik mader laik san lah kan...ahahaha~
** takpelah sayang ibu..
nak minat Sahahir pun minatlah..
nak wat camane,ibu pun minat jgk kan..
shahir tu emsem..kacak dan putih melepak..
sore die pun sedap..
pandai nasyid n mengaji jugak..
belajar pun pandai jugak mamat tue,
semoga alif ikut jejak langkah yg baik-baik lah yer..
yg tak baik tue sile tolak tepi.. ok sayang..
**Psssttt.. ader sorang lagik yg fanatik Shahir..
n sepupu kepada Shahir..nak taw sape???
Maksu Alif lah sape lagik..
die kan aweks kepada sepupu Shahir..
dorang dulu satu skolah..kate sekampung kan..
tp..jd ke dik??sowi kalo along gossip2..
untung2 kalo jadik korang 2..
leyh panggil Shahir nyanyi mase kenduri kamu nanti..
kate sepupu.. kan..
;p~

3 comments:

  1. wahhhh alif minat shahir???
    mika???
    stakat ni, atas pemerhatian ibu,
    mika mcm peminat fanatik babahnye jekk.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. haha..lawak komen na..ada nada2 jeles disitu..kakaka...

    naurah minat ape yer..haa..minat sama kartun noddy...kekeke =p

    ReplyDelete
  3. alif ske tgk POCOYO.. n kadang2 kalo pasang Detective Conan pun die macam teruja jer.. ekeke.

    ReplyDelete