Pengikut Setia

Friday, 18 February 2011

Apsal hekkk??

Kejap td.. aku gigih turun ke Kiosk..
menapau segala macam makanan..
semangat betol nak bekpes pepagi ari..
tp dah turun kul 9 lebih kan.
dah takde apepun kt kiosk tue..
so nak tak nak.. aku sebat 2 ketul roti ikan bilis..
n sebekas bihun goreng+telo mate..
naik2 atas..terus bancuh nesvita..
dalamm pale otak mmg nak mencekik bihun goreng+telo mate tu dulu..
lapar nie.. semalam aku tak makan pape..
aku pun makan lah dgn berselera...tak pandang dah kiri kanan..
seelok habis jer sebungkus bihun goreng tue..
tetibe tekak aku rase sgtlah tak sedap...loya..kembang tekak..
selaju2nyer aku berlari ke pantry bdekatan..
n belum sempat smpi ke sinki.. abes berterabur segala isi perut..
yessss!!.. aku dah muntahkan semula bihun2 td..
bukan dengan sengaja okeh....!!
hah!! ni lah yg akan terjadi bile aku lambat makan..*mebi
mulelah gastrik aku melanda diri..*kesian aku kan..
tp malam td aku minum nesvita steady jer..xde apepun..*pelik..
so nk dipendekkan cerita.. maka abes lah segala benda
yg aku dh makan td masuk ke sinki pantry.. *rugi jerrr..rm2.00 tawww!!
slepas mencuci segala kekotoran.. aku pun masuk balik ke opis..
amik sepeket nesvita n bancuh..n terus minum..
hurm..penat2 turun kiosk beli makanan..
last2 kenyang dgn nesvita yg aku bawak dari umah jugak..
ampessss...~


** skang nie pun tekak aku masih tak sedap..
rase kembang kuncup ajer..
agak2 kenape ekkk..??

5 comments:

  1. hehe..lenkali x pyh beli pape, mnum nesvita je, lg jimat

    ReplyDelete
  2. iyo2 baca... igt pregnan ke td...
    gastrik rupenya... hihii..

    ReplyDelete
  3. jue..tadi turun tgk aydan main2 jap ngn die..alif pun join sekaki..siap panjat2 badan i lagi tauuu..die igt bantal empuk kot..hahaha

    ReplyDelete
  4. nadya:: ye ke?? Alif nangis tak..??
    sbb pagi td sakan menangis mase nak kene tinggal tue.. hehehe.. ibu die mmg tak turun pun tghari..takut susah nak tinggalkan .. okelah tue.. menumpang kasih pade mama aydan.. :)

    ojel:: mane de pe peknen... jue gastrik.. hehehe.. suspen kan..

    afni:: tu lah tue.. pasni nak bekalkan nesvita je ari@.. senang n jimat.. :)

    ReplyDelete
  5. die tak nangis..nak join main.tp lepas tu nangis sbb lapar susu..huhu

    ReplyDelete