Pengikut Setia

Wednesday, 5 January 2011

Demoks Ribena


Beberapa hari ni demoks dah pandai nak tolak susu..

die dah takmo menyusu sgt..

tp kalo aku buh air Ribena dalam botol die..

laju jer die abeskan..

kalo aku tarik botol dari tangan die ..

mengamuk sakan cam org yg dah bertahun tak minum..

haihh.. jadik kanak-kanak Ribena lak plaksss..

nampaknye kene belilah stok air Ribena ..

sbb kalo die menangis..

die akan senyap kalo aku sumbat Air Ribena..


**sgtlah kanak-kanak Ribena kan..kan..

3 comments:

  1. wahh..alif dah minum ribena ek..
    ribena sedap.bukan budak2 je suka mak pak budak pun suka.hehee

    ReplyDelete
  2. alia pulak sangatlah x suka. pernah try bg dia ribena tp diluah2 semula sampai muntah2. ni kes mak excited sangat nk bg anak minum ribena tp anak pulak tak nak. haha.

    ReplyDelete
  3. zuris::
    tu la tue.. baru 10 bulan tp selera cam org besar2.. nak ribena bagai..

    Ann::
    dah terbalik dah si Alif & si Aina nie.. sorang suke sgt.. sorang takmo plak.. maybe Alia rase masam kut ribena tue.. si Alif nie sumbat ape pun telan.. ehehe.

    ReplyDelete