Pengikut Setia

Wednesday 25 August 2010

Sopim Time~

mamarazi cube nak mengantoikan aku yg tgh sakan sopim

Lunch time td.. aku & the gang(macam ramai je bunyiknye..) pegi menyerbu booth2 yg ade kat Karnival Beli Belah Sempena Hari Raya kat sblh opis aku nie... so many people.. so crowded.. dah lunyai macam ikan sardin.. nie la kan typical manusia.. mmg suke sopim.. tak kira la laki ke pompuan..kat dalam tue dah tak kira dah.. ko selim ke.. ko gemuk ke.. men redah jer.. abes berlaga perut & bontot masing2.. ye la.. kalo kat tempat sopim pun nak diasingkan bahagian lelaki dan bahagian perempuan.. susah jugak kan.. hehehe~..

Masuk2 jer tempat tue td.. si Ema terus terjah ke booth Poney... PONEY tue.. tp agak menghampakan.. pakai2 yg dijual kat poney tu hanya utk kanak2 berusia 1 tahun dan ke atas & ofkos lah xde saiz utk anak2 kami yg below 1 years nie.. H.A.M.P.A ... pastu aku plak terus terjah ke booth Disney... mmg crowded gile kat situ.. sumenye kaum2 hawa.. mak2 buyung tu jgn cakap la.. bersepah.. kesian tgk dorang terpaksa berasak2.. (aku dulu mase pregnant pun kene adap camtu gak.. sopim nye pasal..xde hal la).. baju2 baby kat booth Disney mmg awesome.. harga bermula dari RM5.. aku sempatlah sebat 3-4 helai utk anak aku.. :) .. nak dapat baju yg cantik2 pun kene berebut2.. tarik sane tarik sini.. baru nak grab.. dah ade org amik.. sakit ati btol.. lansung takde manners bile tem bersopim.. asal sempat jer.. ;p~

Lepas tu .. kami try jelajah seluruh boots.. tp memandangkan time lunch tu waktu kemuncak.. mmg x dapat nak menyelit.. penuh giler manusia kat dalam tue.. so aku pun memintas & menuju ke booth Cadbury's.. cekelat-cekelat kat situ pun murah.. aku sebat gak la 2-3 kotak.. i loike..:) .. & sebelum balik opis.. we all singgah kat booth Dutch Lady.. sebat gaklah 2 beg.. satu beg utk Yogurt.. satu beg utk Susu.. hahaha~. .sopim sakan.. haihh.. dah penat giler.. (dah sopim sakan baru terasa penat) .. so now..korang layan gambar pelishh.. :)

No comments:

Post a Comment