Pengikut Setia

Tuesday, 24 August 2010

End OFF!!

Korang nampak aku emo kan arini..
tersangatlah emo dari gaya bait2 ayat yg aku taip..
padahal realitinya.. aku cool jer..
tenang .. setenang air yg tiada buaya.. ;)
siap hepi2 rase cam nak joget2 pun ade..
seb bek la bulan pose.. kalo tak..
i like to moobit..moobit dah nie..
k la.. segala cerita panas .. hot & meletop kebabommm pg tadi..
aku nak END UP kat sini jer..
hopefully si polan tidak lagi bersore hingga mengguris perasan ku lagi..
aku dah ampunkan si polan seadanya..
wlupun masih tiada kate maaf darinya.. aku redhakan aje..
aku mmg begini.. cepat hot tp cepat gak cool..
dah bese dah.. mmg ini aku.. nak wat camno..??
so.. pasni aku takkan wat entry ttg hal si polan tu lagik..
(selagi die tak menggangu idup aku semula)
arap2 die dah serik utk spoil mud aku lagik pas nie..
Bila Izrael datang memanggil.. ( mula la nak menyanyi keinsafan nie ..)
so.. from now on.. no more stupid fighting..
coz i'm not a fighters(ekceli).. :)

No comments:

Post a Comment