Pengikut Setia

Sunday, 22 August 2010

Cahayamataku ..

Cahayamata adalah Anugerah dari Allah yg tak ternilai harganya..

Ibu mane yg tak sayangkan anaknye.. bgtau aku.. ibu mane?? ibu2 yg tak sayang anak nie ibu2 yg xde otak jer.. aku heran.. napelah nowadays byk sgt cite pasal buang anak.. dah takde otak ke hape manusia2 yg tergamak wat camtu.. tak ade ke rase kasih.. rase syg pada anak yg dikandung & dilahirkan tu..??buat nak.. jaga tak nak.. pelik btol.. ?? mase buat.. pikir best.. pikir sedap je.. tp tak pikir lak risiko & masalah yg bakal timbul.. last2 anak yg tak berdosa jadik mangsa.. pangai lebih teruk dari binatang.. tu je lah yg aku leh labelkan pade manusia2 macamni.. yg peliknya senang plak nak branak.. kat lorong2 gelap.. kat dalam kotak.. kat tepi2 longkang.. dgn doctor xde.. nurse pun takde.. tp senang gile bersalin.. yg nak melahirkan anak halal nie.. bukan main seksa lagik.. siap czer.. siap rabak sane sini.. dah 2-3 ari bersalin pun masih seksa nak berjalan.. tp dorang nie.. kuat btol.. bersalin jer terus leyh berjalan .. terus leyh pikir mane nak campak & ape nak buat pade anak tue.. bangang betol kan.. & yg paling menyadiskan lagik.. ramai daripada dorang nie melayu.. hishhhh..!!

Dah la mase buat tue berdosa.. g buang plak.. lagik menimbun2 la dosa.. entahlah.. aku tak melalui ape yg dorang lalui.. so aku tak taw nak jelaskan.. ape lah yg ade dalam pale otak dorang tue smpi tergamak wat benda kejam camtu.. mujurlah aku bukan dari golongan2 manusia kejam nie.. Nauzubillah..


1 comment:

  1. dorg yg buang2 anak tu banggang la ibu..dorg pk best n sedap je mase buat tu..x pk kot melekta n leh ke bg komitmen..mummy pun geram bile dgr psl buang baby...kdg tu dh x nk dgr n tgk....ape2 pun tayunk anak mummy tu..geram...

    ReplyDelete