Pengikut Setia

Friday 20 August 2010

Bosannye..

Haihhhh.. malam2 camni terasa bosan giler... wlupun.. wlupun malam nie malam jumaat.. ;) .. hurm.. ade ape yg best yer malam jumaat nie??.. ;) .. aku still lagik ngadap lappy... sambil layan lagu P. Ramlee kat tv.. ekceli tgh tgk cite 6 Jahanam malam2 jumaat nie.. laki aku ade nie tgh tido dgn siap berdengkur lg kat depan aku nie.. dah same naik dgn sore P. Ramlee dah.. huhuw~ ..

Hurm.. kejap je dah jumaat.. last day to werk. pastu dah cuti.. yahoooo..!! every week.. semua org mmg sgt2 menantikan ari jumaat.. ari last keje dalam seminggu la katakan .. rehat panjang plak tue.. asyikkk.. :)

weyhhh.. apehal bosan sgt neyh.. ?? nak tido pun.. belum ngantuk lagik.. tp kalo tak tido.. kang susah nak bangun pagi.. mati aku kalo lewat bangun.. kat opis byk keje nak kene wat.. bosannyerrrr... arghhh.. aku pun tetibe ilang mud nak berceloteh.. sambung nanti je arrr... k.. nite ols.. :)

2 comments:

  1. nape x ckp kite blh chattig..borak2..

    ReplyDelete
  2. chatting kat mane nurul..?? akak bukak fesbuk je kut.. hihi.. ym! tak bukak.. malas.. ;p

    ReplyDelete