Pengikut Setia

Wednesday, 7 July 2010

Kelmarin, Semalam..dan hari ini..


Semalam.. Alif bangun seawal 7 pg.. cam taw2 je tem ibu nak g keje.. tp smlm ibu tak g keje.. ibu masih bcuti coz kepenatan sepanjang hari dalam perjalanan pulang ke kl masih belum reda..tp alif kuat.. kelmarin : sepanjang perjalanan.. Alif tido.. Alif tak nangis pun ..muntah pun tak.. wlupun dalam keadaan yg agak tak selesa.. yelah.. duk beriba sepanjang hari dalam bas menuruni lereng2 bukit yg menggerunkan dari Cameron Highland ke Tapah pastu sambung lak ke KL.... hebatla anak ibu.. hampir 10 jam berjalan jauh tp stay cool.. ibu plak g pening2 & rase tak bermaya..(ekceli ibu gayat tempat tinggi.. huhuw~ )..

Semalam petang.. ibu bawak Alif g jalan2 kat Alamanda.. temankan ibu g beli stok barang dapur dgn Tok Ma.. Alif baik jer duk dalam stroller die.. dah tak macam sblm2 nie.. kalo tak mmg Alif jrg melekat kat dalam stroller tue lame2.. sebok je nak suh didukung nak sopim same.. tp smlm Alif macam memahami yg ibu tak larat nak dukung die yg dah semakin hantap tue.. baikla anak ibu nie.. lepas balik dari Alamanda.. Alif terus tertido.. penat agaknye.. sempatlah ibu masuk ke dapur sekejap..siapkan lauk utk makan malam.. tp alif tido tak lame.. Tok Ma kacau Alif.. Tok Ma nak ajak Alif sembang2.. Alif ngamuk sbb mimpinya terganggu.. tp disebabkan Alif gud boy.. sekejap je die ngamuk.. lepas dipujuk Alif ok semula.. sayang la kat anak ibu nie..

Nuffy De Luffy

Labels

Alif (47) Raya (17) Jenaka (16) 2nd Pregnancy (15) Blogger (15) Info (14) ww (13) LoveStory (11) Pavlova (11) MIss U Baby (10) photoshoot (10) pregnancy (9) contest (7) milestone (7) Gathering (6) Aku (5) baby (4) Anniversary (3) Kek (3) Raya 2011 (3) lil champ (2) fibroid (1)

Jgn Wat Tak Senonoh Sini Yer!!