Pengikut Setia

Monday, 8 March 2010

Tahan ajer ler ..

Malam td .. start dari kul 9 mlm smpi la kul 4 pg td .. aku rase tak sedap perut .. rase cam senggugut jer .. sengal je kat ari-ari .. aduyai .. seb bek perut aku tak mengeras .. tp mmg sungguh rase tak nyaman berkeadaan begitu .. tido pun tak lena dibuatnyer .. hurm adakah itu petanda awal utk bersalin .. mungkin tidak kut .. nak kate dah nak bersalin .. lambat lagik due aku .. tp tak mustahil jugakkan .. ade je yg bersalin awal .. tp sakit tue takdelah berterusan .. ia berlaku on & off dalam 20 -30 minit sekali .. baby lak semalam .. serius aku cakap .. mmg tak duk diam .. terasa sgt yg die terlalu aktif dalam perut aku nie .. pendek kate kalo doc suh kire smpi 10 kali pergerakan tue..mmg aku takde masalah .. lebih dari seratus kali die bergerak smlm .. pergerakan yg kuat lak tue .. smpi berombak-ombak perut aku dibuatnyer .. kekadang rase perit gak .. yelah, baby dah padat dalam tue .. bile die bergerak .. agak sengal la jugak terasa .. tp bile di gosok2 .. baby pun baik lah balik .. baby aku nie mmg suke dibelai dimanja agaknyer .. selagi tak digosok2 .. selagi itulah die tak duk diam .. hurm .. aku pun wlupun terasa sengal2..tahan ajer ler .. nak wat cemana lagik kan ?? .. skang nie .. rase cam senggugut tue masih ade lagik .. tp die datang sekejap2 jer .. so .. aku juz nak perhatikan je lah sakit tue .. kalo smpi 2-3 ari berlaku benda yg sama .. barulah aku bercadang nk g refer kat doc .. kebetulan ari Kahmsi nie nak g jumpe doc pakar .. so tem tue la aku akan tanye die habis-habisan .. bley gitu ..?? bolehkan ajer ler .. :)

No comments:

Post a Comment