Pengikut Setia

Sunday, 7 March 2010

KECIK : Juara Raja Lawak Musim Ke 4..


Mmg seperti yg dijangka... akhirnya kumpulan Kecik di nobatkan menjadi Juara Raja Lawak Musim Ke 4 .. mmg aku dah agak dah .. wlupun pada mulanya naluri aku lebih memihak kepada Idlan Pon Pon .. tp melihatkan persembahan beliau pade malam ini .. sayang sungguh.. camana die leh ilang punca mase tgh atas pentas tue .. live plak tue .. maybe Pak Kassim Pon Pon nebes sgt malam nie .. so aku jadik sdikit kecewa & tak berapa konpiden yg Idlan bleh menang .. mmg dari awal lagik .. aku dah mule minat dgn keletah Idlan & Kumpulan Kecik .. so mana-mana antara 2 nie yg menang .. aku oke jer .. sbb 2-2 pun aku suke .. n ternyata .. Kumpulan Kecik telah berjaya membuktikan bakat mereka .. biarpun mereka "Asal Dari Kampung" .. mereka tetap memberikan persembahan yg menghiburkan .. Alex pun ok jugak malam nie .. tp mungkin die agak terlewat untuk mencuri vote dari penonton sbb 2-3 minggu sblm final .. persembahan die agak membosankan .. tak macam Kecik yg sentiasa konsisten dgn lawak selamba dorang .. i loike it .. apepun .. Tahniah kepada Kumpulan Kecik diatas kemenangan dorang ..

2 comments: