Pengikut Setia

Wednesday, 10 March 2010

Bermulanya KETIDAKSELESAAN ..

Sebelum aku bercerita lebih panjang .. aku nak jelaskan yg gambar diatas nie .. bukan gambar aku ekk .. gambar nie sekadar nak menunjukkan pembesaran perut org yg preggy 34 weeks .. tp aku rase cam perut aku kecik sket jer dari nie .. ke lebey besar ?? ermmm.. aku pun tak pasti ..

lately nie kan .. terasa sgt2 la tak selesa .. terasa cam perut nie nak meletop ajer ..baby aku lak ske sgt mengeras .. pastu siap menyenget aje ke kanan .. n kalo korang nak taw cemana aku rase bile dia berkeadaan begitu .. ofkos la sedap .. huhuw~ sedap la sangat .. tu aku tipu jer, k .. ekceli mmg rase sengal & sakit sgt .. rase tegang seluruh permukaan kulit perut aku .. cam menunggu mase nak meletup kebabowwww jer .. tak cukup dgn tue .. belakang aku pun jadik sakit .. lenguh2 aje .. duduk tak selesa .. baring pun same gak .. tetap tak selesa .. aduyai .. siap suh laki aku massage lagik sblm tido .. pun tak memberikan ape2 perubahan .. masih jugak sakit & bertambah sakit .. & kalo korang nak taw .. smpi tak tido aku dibuatnye disebabkan rase tak selesa tue .. & malam td barula aku merasa pengalaman terkena "simpul biawak" kat betis kanan aku.. (ala..yg kram kat betis kaki tue) .. rase cam nak menangis pun ade .. tp rase je la kan .. aku takde la menangis pun (mengade2 la smpi nak menangis2 kan.. :p~) ..seb bek laki aku ade kat sblh .. aku kejutkan die suh die urut2 sket betis aku yg kram tue .. n alhamdulillah ..dalam mase 3-4 minit .. betis aku dah oke .. lega sgt .. tu la 1st time aku kene & merasa pe itu "simpul biawak" setelah 34 minggu mengandung nie .. (arap2 mlm nie xde la kene lagik) ..

Hurm .. bile kenangkan segala KETIDAKSELESAAN nie .. mmg rase cam tak sanggup jer nak menunggu lagik 3-4 minggu tue.. rase cam nak beranak skang jugak .. but .. wat to do .. i have to wait , wait & wait till the due date .. (Baby.. tolong berikan kerjasama yg baik ye sayang ..jgn notty2 kat dalam tu pelishhh!!) .. Oh Tuhan!! kuatkanlah semangat aku bagi menempuh segala cabaran ini .. Aminnn ..

No comments:

Post a Comment