Pengikut Setia

Tuesday, 16 February 2010

Penatnyerrr...

Hye all..sonoknyer korang bercuti ekk..???dah la CNY...valentine lagik..asyikkkk nye...hurm..ekceli aku baru je sampai di Putrajaya..(xde lah baru sgt..dah 4 jam dah sbnrnya.. :) )..penat sgt2..tp masih rase tak puas wlupun dah 4 ari bercuti bersama keluarga tercinta..sok aku dah kene keje..huargghhhh!!..malasnye...tp takpe..luse aku dah stat cuti balik..jumaat malam,aku n famili akan balik ke Muar..kampung sblh my hubby punye turn la plak..adil dan saksama bukan..??

hurm..lately(dalam mase sebulan nie) aku pasan badan aku jadik smakin membesar bagai johan..nak nak bahagian perut..baby Alif dah semakin mengemukkan dirinya di dalam tu shinggakan ibu pun dah naik gemuk skali..muahahaha..balik kg ..sume tego.."besarnye perot"..."lainnye muka".."kembangnye hidung"(nie yg aku paling tak ske)..tp aku tetap bersabar..xpe3...pas bersalin nnt aku mesti kuruskan balik badan aku macam dulu..takmo la jadik bahan ketawa sedara mara & my hubby lagik..dorang cam pelik tgk keadaan tubuh aku yg tgh preggy nie..n aku sdiri pun pelik....apesal lah buruk sgt aku tem mengandung nie..dah tak cun wooo..huhuhu..cedey sgt2..tp xpelah..demi Alif...aku redha ..pasni ibu akan pastikan..ibu akan selim balik..Alif support ibu yer...

mengenangkan sok aku kene masuk keje..so aku rase..smpi sini je la aku berceloteh yer..penat td takl abes lagik..nak berehat dulu..sok aku sambung lagik yer....till then..chioww....n salammmm..

No comments:

Post a Comment