Pengikut Setia

Wednesday, 24 February 2010

i am Domam..!!

Sejak semalam..kepala aku berdenyut2..aku pun pelik..dah lame tak pening pale..smlm leh kene plak..so aku bantaikan tido je la utk menghilangkan sakit pale tue...tp tak mujarab..bangun2 tido..kepala aku makin sakit dibuatnye..dah la pale sakit.. tgk cemin..muka aku sembab ya'amat..mate pun bengkak jugekk..jari jemari tangan jadik kebas2..kaki aku..suah cakap la..mmg smnjak 2 menjak ni..dah macam org kene untut je..wat de hell..nape ekk..??pagi smlm mase wat BP monitoring..BP aku normal..122/86 jer..so rasenya takde kene ngena dgn Hypertension..tp kenapa ekk..??..

Arini aku tak g keje..pale aku masih lagik sakit ..rase berat je pale aku & badan pun panas je..demam agaknye..hai...masuk 32 minggu nie..macam2 plak dugaan sakitnye..apepun aku akan tetap bertahan..selagi tak memudaratkan..aku kene kuatkan semangat..kalo diikutkan ati aku nie..nak je aku suh Alif kuar skang..rase cam dah tak berdaya nak teruskan lagik minggu2 yg dah tinggal tak seberapa tue..tp..bile pikirkan ttg kesihatan Alif..aku redha..biarlah Alif kuar bile die dah full moon nanti..ade lagik 5 minggu utk smpi ke tahap selamat..hope aku berjaya smpi ke tahap itu dgn jayanya..insyaAllah..

Dan semoga..demam aku nie akan cepat beransur pulih...& yg paling penting..sakit kepala aku nie hah...ilang la cepat2..tak bley tahan woooo...

2 comments:

  1. semoga cepat sembuh..x sabo gak nak tunggu baby neh..ngeeeeee..

    ReplyDelete
  2. http://www.facebook.com/photo.php?pid=30463815&id=1502043188&op=1&view=user&subj=312605146759&aid=-1&oid=312605146759&saved


    hai fwen..need ur help..plz klik LIKE to my poster help me to win..tengs u

    ReplyDelete