Pengikut Setia

Thursday, 31 December 2009

Sebok ajer la...

Lately..muke aku mmg agak berminyak..dari mane datangnye..aku pun tak tau..n ofkos la bukan aku yg tuang minyak tanah or minyak masak or watever minyak kat muke aku nie kan..tue keje org giler..n kadang2 org giler pun tak wat camtue..aku rase..minyak nie ada kene ngena dgn perubahan hormon..akukan tgh preggy..besela..ade sesetengah org muke naik jerawat..ade stgh org muke licin gebu.. mcm aku..muke licin berminyak..ahaksss..len org lain le die punye simptom kan..

tp yg membuatkan aku hangin..ade sorang akak kat opis aku nie..die dah beranak..erm..6 kalo tak silap aku..mase selisih dgn die td..die tego aku..tanye nape muke aku berminyak..aku pun jawab la yg aku tak tahu..maybe sbb hormon org mengandung..masuk akal ke tak masuk akal alasan aku tue..??mesti la masuk akal kan..tp si akak sorang nie leh lak pertikaikan..die siap kate.."ko nie ngandung..ape yg akak tak rase ko mesti rase..ape yg akak takde..ko mesti ade..akak dulu ngandung takde pun muke minyak2.."..erk..so wat?? mesti ke aku nak rase n ade benda yg same dgn die mase die ngandung..??die sape..??salah ke kalo simptom2 yg aku alami..die tak penah rase..??muke aku nak berminyak ke nak terbakar ke..ape kene ngene dgn die..??eyh ko pehal haa??geram plak aku..

bukan pe..dah la sejak aku belum kawen lagik..ade je la benda yg kat aku nie die nak pertikaikan..cara aku pakai tudung die nak tanye..cara aku mekap die nak tanye..n dulu mase badan aku kurus..die sebok jugak..skang bile badan aku berisi pun die nak sebok jugak..smpi laki aku nak membulat pun die nak sebok jugak..ske ati aku la..badan aku..laki aku..yg ko nak sebok pehal...jaga la diri ko sdiri..aku bukan ade usik ko pun..

aku mmg tak ske la org jenis camni..bz body..bleh tak benda yg remeh temeh jgn ditanye kat aku..??aku tak ske nak menjawab..buang mase...tp xpelah..disebabkan esok dah tahun baru ..aku maafkan je la.. n arap2 pasni kalo die terserempak dgn aku lagik..aku dah tak dengar soklan2 bodoh dari ngko lagi ye kak....

k ..selamat tahun baru...tata..~

No comments:

Post a Comment