Pengikut Setia

Thursday, 17 December 2009

Indahnya pengalaman ini..


Pagi td...aku ke KKPJ..
untuk check up antenatal bulan nie..
and as usual..aku ke sana sorang diri..
tanpa suami menemani..
(aku paham..die koje swasta..payah nak masuk2 lambat ke opis)

hurm..arini..servis dorang agak lembab..
memandangkan dorang tgh apply sistem baru..
xpelah..budak2 baru belajar..hihihi
aku smpi di sane kul 9.00pg..
apointment aku kul 9.40 sbnrnye..tp saje datang awal..
dgn harapan dapat balik awal..

lepas cek2 sume..
nurse kate..aku sehat...
semuanya ok..takde ape2 masalah..
n kepala baby dah mule terasa di bawah perutku..
mase nurse tu raba2 perut aku..
patutlah perut aku rase memberat di bawah jer lately..
degupan jantung baby pun ok..

sonoknye bile dapat tahu baby aku sihat..
n arini..byk kali aku terasa baby aku bergerak2..
aktif sungguh baby aku nie..
entah apelah baby ibu tgh wat dalam tue..
tgh senaman ke..tengah wat aksi renang berirama ke..
nak2 waktu tgh tido malam2..
tem tue la baby nak melasak..
terganggu mimpi indah ibu nie..
tp xpe..ibu tak kesah pun ..
hihihi..pengalaman nie adalah yg paling indah bagi aku..
bile dapat merasakan kewujudan satu lagik nyawa dalam diri aku..

semoga baby ku lahir dgn sihat
comel dan sempurna
dan dapat menjadi peneman ibu
di kala ayah sedang sibuk dgn keje2nye..

2 comments:

  1. alhamdulillah....
    cptlah baby kuar bila sampai masenye..tak sabar tgk anak kau jue.hehehe

    ReplyDelete
  2. hai jue..u reminder me?im la mdm lulu...erm..lama dah xdgr kabar dr jue..nanti jue follow mdm yee..for you..mdm doakan semua selamat ok..sronok plak tgk org nak tgu bby..mcm nak lagi sorang je..but bukan now la..hhee...

    ReplyDelete