Pengikut Setia

Wednesday 23 December 2009

I'm Happy Today..

hye All...happy monday..
opppsss..happy wednesday..
aku terlupe yg arini dah ari rabu..
sowi..sowi..hihihi..
arini aku baru start masuk opis
setelah 2 ari aku MC sbb demam..
sok dah ari khamis..
n luse...ari jumaat..

(macam la korang tak taw ari dah kan..)
ari jumaat lak dah cuti balik..
ari natal..@ ari krismas..
wah..syok giler kan kalo every week
keje 4 ari je sminggu..
asal jumaat je cuti..
asal cuti je jumaat..
next week pun jumaat cuti gak kan..??
cuti lagikkk....syiokkkk gilerrr..

Arini aku rase happy sgt..
ntah la..tak tau nape..
mood aku stabil sesangat arini..
org bagi keje pun aku senyum je..
walaupun aku belum sembuh dari selsema n sakit kepala..
org kate..mase ngandung nie..
kene selalu ceria...selalu happy..
supaya nanti baby kuar..
baby pun akan seceria ibunyer..
ye ke..?? tue kate org2 tua la..
org mude x kate ape2 pun..hihihi
semuanya kuasa tuhan kan..
ekceli..mlm nie..mama,my adik n si kecik Fateh..
akan datang ke rumahku..
dorang mungkin akan duk kat umah aku smpi ari ahad..
aku rase sonok sgt ..
nanti xde lah aku rase borink sgt duk kat umah sorang-sorang..
laki aku kan jenis balik keje lewat..
adik ipar aku lak..
budak lelaki..beselah..

die pun x taw nak borak ape dgn aku..
kalo die borink..die kuar merayaplah..
abes..takkan la aku nak ikut die plak kan..
so..aku duk la umah sorang-sorang..
nie mama aku nak datang..
so ade la kawan2 utk borak..
wlupun dorang duk sekejap..
tp terisi gak lah kesunyian aku nie..
next year aku dah ade.. baby..
maknenya aku dah ade kawan baru utk diajak bermain..
xdelah borink sgt kan..

hurm..tu je la aku nak cite..
takde la menarik sgt pun kan..
aku pun dah takde idea lagik dah..
ape yg lalu kat pale otak nie..
yg tu la aku tulis...

Sekian, Terima Kasih

No comments:

Post a Comment