Pengikut Setia

Monday 23 November 2009

Senin Yang Malas & Bosan..


Hihihi..tajuk entry mmg xleh blah..
sbnrnya aku ni yg tgh malas & tgh bosan
bukan ari senin yg malas..
sian senin tak pasal2 kene..hahaha..

arini..aku mmg dalam mood yg sgt2 malas utk g opis..
projek dah abes..so kebizian ku dah berakhir..
skang aku bz mencari idea utk menyebokkan diri di opis ..
yelah..kalo tak wat keje lansung kang kate lah staff gomen ni makan gaji bute..
so aku tolong la ape yg patut aku tolong..
"tolong tengok" pun kire dalam kategori "tolong" jugak la kan..??

last weekend mmg sgt2 memenatkan..
on saturday..seharian aku lepak kat bengkel kete..
menunggu kete laki di repair..water pumpnye bocor..
On sunday..tak kemana2 pun..cadangnya nak g kenduri kawin..
"To Ynaa Oh Ynaa-sorry sgt2..akak mmg nak attend wedding akak ynaa tu, tp tak sangka lak..my father in law lak datang ke rumah.. so..tak dapat lah nak kemana-mana..sorry yer my dear.."

Arini plak..masuk2 opis semua bz dgn keje masing2..
ade yg baru balik kursus..ade yg baru nak g kursus..
aku jer yg dah takde kursus mane2..
tu yang arini jadik malas gilerrr..
kalo tgk wayang..best gak nie..hihihi..
sape yg duk putrajaya..yg tgh xde keje same cam aku..
jom tengok wayang jom...!!!
( Arini kan dah gaji....jgn kate takdek duit ekkk.. )

No comments:

Post a Comment