Pengikut Setia

Wednesday 18 November 2009

Cite Tentang Minggu Lepas...

Salam ols...lame gilak aku tak apdet sini..asik2 duk melepak di fesbuk ajer..mmg skang nie aku malas gile nak apdet sini..kering idea dowh....nak2 plak..sejak nak dekat2 ujung tahun nie..byk plak keje yg aku kene handle..n paling nyampah kalo kene handle keje org lain..isk..isk..isk..tensen wohhh..!!

Ekceli last week aku baru je abeskan projek terakhir aku di JB..projek aku tu berlansung di Hotel Selesa,JB..5 hari tawu...dari ari selasa..smpi la ari sabtu..n aku extend lagi sehari stay sane..sbb my hubby yg pick up me home..so..aku decide nak stay sane berhoney moony la dgn my hubby..hubby aku smpi jumaat malam..sabtu tu..projek aku berakhir jam 12 tghari..sementara tunggu aku setelkan keje..hubbyku juz stay kat bilik la smbil siapkan keje2 die..n then, dari petang sabtu tu..smpi la kul 12 tghari ahad tu aku duk free je kat hotel tue..makan minum aku n hubby semua di tanggung..siap dapat service wifi free di bilik lagik wlupun dah abes pakej projek aku..kalo tak..kene bayar RM10 utk sejam..mahal gilak kan..mujurlah aku baik dgn sales hotel tue..so dapatlah layanan VIP..hihihi..

Byk tempat gak lah aku pegi selama aku ade kat sane..yelah..mase yg ade tak panjang..peluang pun tak datang selalu..so pulun la betul2..aku dah tak pikir dah yg aku ni ngandung..mmg sgt2 penat..tp aku gagahkan jugak..aku g PC Fair di Danga City Mall..pastu g Pelangi Leisure Mall(tah pape tempat nie..tak best lansung)..pastu g City Square(yg nie best)..makan2 n sopim sket...pastu balik hotel..mmg berjalan sakan la..dari kul 2 ptg smpi kul 9.00 mlm..tu pun sbb kaki aku dah sakit..byk sgt berjalan..kalo tak..my hubby ajak lagi g jalan2..tp aku surrender la..

On Sunday..after check out dari hotel n sblm bergerak balik ke Putrajaya..aku sempat singgah di Danga Bay..tp xde ape pun..sbb tmpt tu tgh renovate..so jalan2 kejap n then terus bgerak balik..tp sblm tue aku smpt gak lah singgah di Angsana..tak sah la kalo tak sopim ..abes gak la duit aku kat situ..opppss..duit laki aku ekceli..hihihi..puas berjalan di Angsana..barulah we all bgerak balik KL..dalam kul 4.30ptg camtu we all bertolak..dalam perjalanan balik tu ujan lebat la plak..so xleh la nak drive lelaju..kene plak bawak ibu mengandung..asal laju sket...pakal kene cubit la di lengan tu..hihihi..sian my hubby..smpi umah dalam kul 9.00 mlm..singgah di Bangi utk makan malam..n then baru la balik ke rumah..penatnye usah cakap la..smpi demam2 la laki aku sbb terlalu penat kut...sian die...

ha..tu je la cite aku sepanjang last week..gambor ade aku snap..tp malasnye nak mdownload di sini..so aku buh satu je la dulu ekk..nanti bebile rajin..aku buh la lagi yer...

ni gambor mase di City Square..sudah nampak kan perut ku..udah 5 bulan la...hihihi..n makin tembam la aku skang..

No comments:

Post a Comment