Pengikut Setia

Wednesday 18 November 2009

Arini Punyer Cerite..




Arini..aku masuk keje cam bese..kul 8.15pg aku dah smpi opis..arini hubby ku antar sbb kete kancil tersadai di bengkel..tak berambik2 lagik..masuk2 je opis..aku g bekpes dulu dgn my 2nd boss, Kak Len..pastu. dah abes makan..aku terus je sambung wat keje smlm yg terbengkalai..malas la nak bertangguh2..dalam kul 11pg semuanye pun setel..lega sgt2...

Lunch time..aku juz tapau makan di Cafe bawah..amik nasik sket,ulam pucuk paku, n ayam goreng seketul..kene RM7.00..ape punye mahal da...cekik darah btol..tp disebabkan aku kelaparan..diamkan aje la..padahal bukannye sedap sgt..abes je lunch time..si Mad plak datang tanye aku nak beli vitagen ke tak..aku mmg ske vitagen..so aku order la kat die..3 pack RM10..murah kan..aku beli sume perisa epal..my pebret flava..i like it very much..sedap gak wat join venture dgn bekal2 makanan yg aku bawak ari2..tgk aje la dalam beg aku..wajib ade benda makan utk di makan..tak sah kalo xde makanan..hihihi

n disebabkan keje2 aku dah setelkan awal2 pagi..petang aku dah kehabisan keje wlupun tenaga masih byk lagik..ahaks..so ape lagik..adap la fesbuk nie smbil tolong2 wat keje2 lain..taip surat sket2..faxkan surat sket2..tu je la..xde la tensen sgt..bos pun tak kaco aku arini sbb dari smlm aku membizikan diri siapkan keje2 die..sok aku konpom masuk opis lambat sbb sok aku ade checkup kat klinik..

eyh..lately aku perasan sgt2 yg muke aku jadi sgt2 oily...berkilat siottt idung aku..dgn dahi2 pun berkilat...aku takde pun pakai fondation..juz tepek bedak je..tp kalo tak berbedak pun mmg muke aku jadik berminyak..mungkinkah akibat perubahan hormon dalam badan aku yg tgh mengandung ni punce minyak2 itu timbul..kalo di perah2 agak2 leh wat goreng telur tak..hikhikhik..sorry gurau je..hurm..so utk mengurangkan limpahan minyak di muka n terutama di hidung aku nie..aku gunekan khidmat ZA Oil Blotter..mmg sgt2 berminyak muke aku siott..gune 2 helai pun masih lagik tak cukup..dalam mase 2-3 minit..muke aku akan berminyak semula..apesal ekkkk sebenarnye..??

nipun ..entry ni aku taip sbb aku tgh xde keje..kalo ikutkan aku dah balik umah dah tem nie..tp disebabkan menunggu kekasih pojaan hatiku smpi menjemputku di opis nie..aku saje2 la merapu meraban dulu di sini..skang aku rase..cite aku dah abes..sok la aku cite lagi kalo aku ade mood..sehingga bersua lagik..tata.

**P/S: gambar kat atas tu mmg ade kaitan dgn cite2 aku..pandai2 korang la nak fahamkan..hihihi..



1 comment: