Pengikut Setia

Wednesday 30 September 2009

Saje Suke Suki...



aku xde mood nak cite panjang2..xde idea nak mengarut kat sini...kalo stakat upload gambar n buh caption sket2..bleh gagah la lagik..nie la hobi terbaru aku..edit mengedit gambor..sukenye aku bile dapat install software Adobe Photoshop Element Ver. 6..leh la aku abeskan mase edit gambor2 lame..tp xde la terer sgt edit2 nie..saje suka suki je..benda lain aku dah xde mood n x rajin nak wat..so sorry la guys...tunggu la mase n ketikanya bile mood aku akan datang kembali..







yang ni plak..saje2 upload..amik dari blog Teratak Indah...dalam gambar nie..adalah senarai peserta Contest Riang Ria Raya yg dianjurkan oleh owner blog Teratak Indah..very nice kan..hehehe..ske betul tgk benda2 yg kreatip nie...

(maybe my baby x ske ibunye berceloteh byk sgt dalam blog nie...tue yg die wat ibu ilang mood lately..xpelah..sekejap jer...tak lame lagik..semuanya akan beransur pulih..InsyaAllah..)


No comments:

Post a Comment