Pengikut Setia

Monday, 28 September 2009

No Mood Lorr!!!

Sorry guys..i'm not in Mood..
mood raya pun tidak..mood keje pun tidak..
kalo mood M.A.L.A.S....yg nie mmg sgt2 betul..
aku malas nak wat keje..malas nak wat pape...
selera makan pun down..td mase lunch..
benda 1st yg aku carik..asam masin..n air fresh Oren...
mulut terasa pahit..perut rase sebu..
nak makan nasik..jadik macam fobia..
smlm selera nak makan nasik punyalah membuak-buak..
tp bile dah masuk 2 suap..terus jammed..xleh telan..
nak taw pasal pe..??nasik n lauk2 aku jadik pahit ya'amat..
pelik btol...aku tgk..laki aku makan punyer la selera..
kenapa lak aku makan leh rasa pahit..??
aku tanye mama..mama cakap.."org peknen mmg camtu"
aku pun try la makan benda lain..mmg betul la..rase pahit..
so..aku terus jadik takut nak makan..
dari smlm smpi arini..yg bleh masuk dalam mulut ni cume..
roti gardenia coklat, asam masin n air oren( yg masam2 )
tu je la yg mampu aku telan..
susu skang ni lansung xleh nak telan..minum2 je muntah"bb takmau minum susu dah ke..??
majuk kut sbb skang ibu dah tak minum susu coklat..skg ibu minum susu putih..
bukan salah ibu..ayah yg salah beli..
utk tak membazir..terpaksalah ibu habiskan jugak..
pasni ibu akan pastikan ayah tak salah beli susu lagi..ye bb.."
.
.
.
k la..aku nak sambung wat keje..
keje melambak sebenarnya..
wlupun aku dalam mood malas..
aku still kene siapkan..
aduyaiii....kuatkan smangat, Jue..

2 comments:

  1. yunk..
    ader lalat masuk blog kiter..
    setan tu cakap...
    bru pegnen sebulan da kecoh..
    mak baby sedey sentap nih..
    huhu...
    ntah ap2 kn..

    ReplyDelete
  2. lorr yeke..
    sape la lalat yg penyibuk tue..kurang ajor namenye tue..
    itu lalat maw kene sumbat dgn ubat gegat ke hape..
    mak baby sabar yer..
    lalat tu dengki dgn kite tue..
    jgn sedey2 taw..

    ReplyDelete