Pengikut Setia

Wednesday, 16 September 2009

Join Contest Riang Ria Raya

Bile klik2 blog kengkawan ..aku tengok sume dok sonok masuk contest..so..aku pun jadi eksaited la jugak nak join..mana lah tahu leh menang..kan..kan..hehehe..contest nie anjuran blog nie..(sile klik banner kat bawah nie..) dan tarikh tutupnya pada 18hb September 2009..sape yg rase2 nak masuk..moh cepat2 join..

'Create
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

gambar yg nak aku pertaruhkan dalam contest Riang Ria Raya Nie adalah..Taraaaaa:-


ha nie gambar aku mase raye 2 tahun yg lepas..mase ni single mingle lagik...huhuhu..mase ni tgh beraya kat umah maklong aku di Kampar, Perak..


ni gambar dgn my adik beradik..di hari yg same..tempat yg same..(gambar2 nie skadar hiasan)

4 comments:

  1. Ko puji-puji melambung ni ada apa2 ke?? aku tak de duit raya nak kasi kat baby tu lagi..

    Apa2 pun selamat hari raya... maaf zahir batin.
    Selamat pergi dan selamat pulang dari kg, jga kandungan...

    ReplyDelete
  2. jue..
    ai sakit satu badan nih..ni bru nk masuk 3months..
    u xrse benda sme kew???
    tp kn...tang shoping rye...jalan satu masjid india..cergas xhengat..hehehehhe

    ReplyDelete
  3. xde lak rase camtu..
    cume skang tgh menderita..(menderita la sgt)..kene heartburn...perot kembung ajer..n senang demam..sakit2 badan xde..tp bab sopim..mmg dah tak lalu..sbb mabuk agak kronik..huhuhu

    ReplyDelete
  4. haluuu..tq coz sudi join da contest..nntikan kemunculan banner terbaru teratakindah versi hari raya

    ReplyDelete