Pengikut Setia

Sunday, 23 August 2009

Hasil Penat Lelah..

Ni lah hasil penat lelah aku..dari kebun yg besarnya cume sekangkang kera..(ekceli kangkang kera lagik besar...hahaha)..skang kebun aku dah smkin besar dan berkembang..tanaman aku subur-subur..binatang peliharaan pun sihat-sihat..mase gambar ni diambil..bukan musim buah-buahan..so..buah-buah tak menonjolkan dirinya lagik..sape2 yg nak makan buah..leh la datang ke kebun aku..tp tunggu musim nye lah yer..hehehe..tp hati2..kene bersiap sedia pakai face mask..sbb suspek H1N1 ade kat dalam kebun aku ..tp rase2nye die bebas dari sbrg penyakit..apepun prevention better than cures..am i rite..??..hehehe..so..sape2 yg bercita-cita nak jadik petani yg berjaya cam aku..sile hubungi aku..aku akan bagi tips-tips yg bergune utk korang amalkan..hahaha..(poyo giler ayat...padahal bukan kebun betul pun...so korang layankan je la aku nie yer..bek korang layan..kalo korang tak layan..nanti kurang pahala pose..huhuhu...)..till then chiooowwwwss...wassalam..



3 comments:

  1. arr.. nk jugak. cmno..xreto main. hehehe

    ReplyDelete
  2. fuiyohhh kebun die...sedekah2la buah ceri tu kat akak ye..hahaha

    ReplyDelete