Pengikut Setia

Tuesday 18 August 2009

Dah nak pose...

hurmm..lagi 4 ari dah nak start pose..korang sume dah ganti ke pose dulu2 yg terkantoi tue..??bek ganti weiii sblm di dabel triple kan ..aku sdiri pun ade lagik 2 ari tak ganti2..ari2 niat nak ganti pose tp..ampessss...nafsu makan semakin menjadi-jadi la lately....wlupun aku malas nak memasak skang nie..tp mesti ade je yg aku nak makan..hahaha..selera kuat,masak malas..seb bek la laki aku pun tak bising sbb die pun dalam proses nak mengurangkan kg di badan die..( semangat tu dtg slps die ternampak gambar die mase kurus 8 tahun yg lalu)..so aku xde hal la sgt skang nie kalo malas nak masak..sbb die xmo makan sgt..masak yg simple2 je la..cume weekend tu aku takleh la ngelat..kene la masak..contoh macam arini..kat depan opis aku ade pasar tani..(mmg setiap tuesday n friday ade pasar tani depan opis aku ni)..aku dah plan dgn hubby nak g tapaw kat situ jer...n then... he said..OK Dear!..wah aku pun ape lagik..sonok sakan la..takyah masak lg arini..adik aku lak mmg jenis tak makan malam..lagi la giler nak kuruskan badan..tp tak jugak kurus2..dah mmg genetik famili aku kot badan montok2..hahaha...so malam nie cadangnye nak beli bihun soup...yehaaa..makan bihun sup aku malam nie..(ari2 tapaw..maw bankrup)...xpe la..start pose nanti aku pun start la rajin masak balik(kot yer nak masak)..dun worry la..aku malas dalam rajin sbnrnye..huhu..malas masak..rajin tapaw..tp insyaAllah..akan berusaha utk kembali rajin memasak..wish me luck ye u olls..k la..jam dah kul 6.30ptg..hubby dah o.t.w nak pikap aku kat opis..kang bising lak die tgk aku takde kat bawah..malam ni sambung k..till then ..chiowwwww!!

**ngelat: men tipu

No comments:

Post a Comment