Pengikut Setia

Friday 21 August 2009

Bermimpikah aku???

Oh Tuhan..adekah aku bermimpi??Mengigaukah aku..???aku gosok mate byk kali...cubit2 lengan pun berkali2..aku mcm tak percaya...omaigod...betul ke smua nie..patutla lately aku sentitif dgn bau..tp mood ok..slalu nak piyed mesti emo semacam..tp kali ni hepi je..selera..as korang taw la..mmg lately kuat makan..ramai org kate aku ade isi..tp aku ignore..malas nak layan sbb malas berharap..nanti keciwa..tp td..lepas aku majuk2 dgn laki aku kat YM!..siap aku cakap nak balik Ipoh malam nie jugak sbb majuk punye pasal..padahal kecik jer punye hal....tetibe kejap td aku emo..aku amik UPT test bawak masuk bilik air...kunun2 sblum gerak balik Ipoh nak wat test la..last..aku dapat nie...



( 3 gambar diatas adalah tester 1st..n gambar yg bawah adalah tester 2nd )

so..korang tawkan ape maksudnye bile dah gini??? maksudnye rezeki dari Tuhan..Aminn...akhirnya..Tuhan makbulkan jugak permintaan aku..so malam ni ingat nak g klinik nak cek dgn dokter..n utk tindakan selanjutnyelah..hehehe..i'm so happy..so till then..chiowwwws....wassalam...

7 comments:

  1. yea yea yea yea
    sonoknyea sy, lmbtnye nk kuar bebi!!1 hahaha.

    jage diri n bebi kak ye.

    syukur

    ReplyDelete
  2. sis..nana tumpang gembira

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...
    uh maknenye pasal sakit2 tuh pasal ade benda kiut nih la ekk...
    congratz... best nyeee....

    ReplyDelete
  4. ::Akiss::,::Nana::,::QO2H::&::Syima::

    -thanx coz sudi berkongsi kegembiraan ini bersama-sama,,,hehehe..rezeki dari Allah...mmg elok share together-gether kan...heheheterima kepada semua..nie semua berkat dari "mulut masin" n doa korang jugak..hehehe

    ReplyDelete
  5. akak

    i'm hepi 4 u

    tahniah akak

    take care of urself n ur baby tau

    wah sonok nye..congrats again kak

    :))

    ReplyDelete