Pengikut Setia

Tuesday, 21 July 2009

Sangat Suke...





salam olls...gudmownink...arini aku lewat sket apdet becoz..sebuk menyetelkan keje yg mmg tak penah nak abes...yg tak berape nak ado...huhuhu..n.. sile sume2 tolong jgn muntah hijau n juling mate ye bile tgk gambo aku yg byk2 kat atas nie..pepagi nie tetibe je aku rase aku nk mengada2 publish gambar2 aku nie...ngade2 btol kan aku nie....

ha..kalo korang nak taw..ni la hobi aku di masa lapang..aku mmg sgt2 ske bergambor...nak2 skang nie dah ade Ms LUMIXA..makin rajin la aku mengumpul koleksi gambo2 aku yg tak semenggah nie..hahaha..aku ekceli saje je buh kat blog ni gambo2 aku tu.sbb aku nak simpan jadik kenangan..bile2 nak tgk..aku leh tgk kat blog..sbb aku bakal menformatkan lappy aku ni tak lame lagi..oleh kerana gambar2 aku ni terlampau byk sgt..n takleh nak save dalam pendrive aku yg hanye bersaiz 4GB..gambo aku lak saiznye kalo nak dikumpul2 semua..mau kene ade 20 pendrive 4GB..huhuhu..so disini la aku melampiaskan (ceh melamppiaskan la plak)..serba sedikit gambo2 simpanan aku utk dijadikan kenangan..mana la taw..nanti nak gune gambo2 nie..leh la kopi pes dari sini je...btol tak..???

2 comments:

  1. hahahaha. sonokknya letak muka kita byk2 kt sini. ni ygnak buat jugak ni. kah kah kah.

    ReplyDelete
  2. MEETING!!?? hui saya sensitip dengar perkataan tu.. sbnya.. tiap2 minggu kteorg ada meeting.. ponek.. samolah..

    dan mknan itu penting sangat utk meransangkan minda.. hahahaha..

    ReplyDelete