Pengikut Setia

Thursday, 16 July 2009

Makan..makan..makan..

Weyhhhh...tensen btol la aku....camane aku nak kontrol nafsu makan aku nie..
lately aku jadik ketagih makan nasik..sehari 2-3 makan nasik..
badan aku pun skang dah 2-3 kali ganda tembam nye...
sakit btol jiwa dan rage bile ade yg tego aku dah gumuk...
n dah semakin gumukkkk...aku menci...menciiiii..

pagi td aku dah makan nasik lemak....lemak???
lunch tadi aku blik umah...makan nasik lagikk..
kali ni makan lauk sambal telor....telor??pun berlemak jugak..
xde maknenya la aku skip makan ayam..kan korang kan..
kalo aku asik makan benda2 yg menyebabkan gemookk jugak
skang nie aku rajin2 kan diri makan lauk ikan jer..
telor ayam baru td aku makan..
kunun2 nak larik dari makan lauk ayam..
sbb lepas je aku kawen..kerap sgt makan berlaukkan ayam..
maw badan tak gemukk..macam ayam daging..hahaha..

hurm...hopefully bulan puasa nanti
aku leh la menurunkan sket berat badan aku
yg makin memberat nie...hopefully la...
aku takmo la kurus bergantung pade ubat2 nie..
bahaye nokkk..takmo aku kurus berpenyakit...
btol tak kawan2...???

ade sape2 nak share petua kuruskan badan tanpa ubat2 tak??
korang sume sayang aku kan....???so..share sini skett ekk..

4 comments:

  1. hehehe..tu cam ade petada baik jer...

    ReplyDelete
  2. hihih. kurang kan nasik, lebihkan air suam.

    ReplyDelete
  3. Nard
    -xde petanda baek pun nard....aku yg mmg kuat makan..hahaha


    Akiss
    - kalo lebihkan air suma yg dicampur sdikit sirap,gule n ais..bley tak kiss??..asalnye gune air suam gak kan....leh tak..?leh tak..?huhuhu

    ReplyDelete
  4. jgn mkn nasi @ sumber2 karbo wktu mlm..mkn oat lg bagus..bole kurangkan kolestroll..mcm bgus je nasihat ni, padehal oat kat umah beli 4 bln lps pun x abeh2 lg..huahahahaha

    ReplyDelete