Pengikut Setia

Monday 20 July 2009

Ma Lil Bro Besday..

Last saturday was 18th July..and it's my Lil' bro besday...
Hepi Besday adik ku syg....
Boy a.k.a Zulharisham Bin Sokafly

utk yg ke 22nd..ahaksss..dah makin men'tua'kan diri
adik lelaki aku yg sowang nie..
Nie la adik lelaki aku..Boy.

ekceli..last saturday..be4 we all sefamili bertolak balik ke Ipoh..we telah menyinggahkan diri di Times Square..dgn niat nak menyuprisedkan besday adik aku..(wah..ayat..tak henggat..ni leh dapat dalam kamus aku jer tau..)..n ternyata..die sgt2 suprised n terharu dgn kejutan yg tak berapa nak di terkejutkan ni n yg tlah diplanningkan oleh kakak die yg tak bape ske dgn suprised ni ekceli..huhuhu..tak pandai nak suprised2 kan owang la weiiii..

Mase kitorang smpi sne..kitorang planning utk berpecah kpd 2 grup..mama, amir n baby Fateh bergerak dulu ke tempat sasaran.aku n zetty datang kemudian..sbb we all bawak kek..hahaha..dalam Boy tgh2 leka melayan Fateh..aku n zetty datang melenggang dgn bawak kek besday die..dari jauh die dah tersengih...(adik aku)..sengal..awal2 dah kantoi..."kamu mmg tak pandai wat muke terkejut la Boy..lenkali..wat2 la terkejut..xpun pengsan 2 saat ke.."...hehehe..so kat bawah ni semua gambar2 yg aku snap di tempat kejadian..sile2 lah layan mate ekk..


1)ni mase Boy potong kek..(tgklah..fateh melekat je kat sblh Boy..manje sgt)..
2)mama n my hubby tgh nak menyapankan kek besday adik aku..


sesi suap menyuap kek..mule2 mama...pastu aku..n last baru si adik aku...my hubby xmo suap2..segan die kate..nyampah aii...huhuhuw

ni aku...sedang memerhatikan kejadian yg berlaku...sgt2 terharu dan mengharukan..
so sweet memori..

ni lak aksi si kenit Fateh yg sebuk duk men toys depan kedai adik aku..

No comments:

Post a Comment