Pengikut Setia

Tuesday 7 July 2009

Lepu!!!

Huarggghh...!!arini aku datang keje balik as usual..penat smlm masih lagik melekat kat badan..pg tadi ade perhimpunan bulan bersama menteri..punyerlah bdn aku ni rase tak sedap..smpi aku lansung xde mood nak snap2 gambo utk di apdetkan kt blog nie..siyes malasss...dalam dewan tu..aku hanye pikir..bile la nak abesss....mgantuk n laparrrrrr....tu je yg aku rase mase tue...

Abes je perhimpunan..aku n the gang ( Kak Wan, Kak Rose, Sakinah, Akiss, Zuherni, Ika n Ain) meronda2 di booth jualan...saje nak cuci mate wlupun hakikatnye aku dah lepu sgt2...saje2 jer berlakon gagah..padahal badan da rase cm lunyai ajerrrr...

Masuk2 opis..aku terus adap keje2 aku yg terbengkalai..rase nak muntah je tgk keje2 aku yg byk tu...kalo takmo wat..bleh tak....???tolonggggggg...ade tak sape2 yg bermulia hati nak tolong aku...??

td punyelah kusyuk buat keje ..smpi dah masuk tem lunch pun aku tak sedarkan diri lagik..seb bek la si Siti tego tanye aku diet ke arini...kalo tak aku tak sedar pun rupenya dah tem makan...ape punyer turrrrrr....

arghhh....cepat la mase berjalan....( jam baru kul 3.15ptg )aku dah tak tahan dah nie..badan jadik seram sejuk...cam nak demam pun ade....aku nak BALIKKKKKK!!!!...abes keje nie aku nak mandi2 n tido puasssssss2....

To my Hubby:
sowi dear,,,aku rase xde mood nak masak arini...kite makan kat luar je ekkkk..( as long as aku x yah masak..aku masih larat utk g makan kat luar )..utk hari ni saje...Plizzzzzz!!!

No comments:

Post a Comment