Pengikut Setia

Tuesday, 21 July 2009

Inikah namanya...Meeting lorrr...


ahli jawatan "Tak Kuasa"
Mesyuarat Unit Latihan BPGK


Aptenun olls....wat ape jer korang skang nie??...aku baru je menghabiskan lunch aku..menu aku arini...Nasik putih+ Ayam Masak Paprik+Ice Lemon Tea...gambar makanan???...Blurrrpppp...!!sowi l aweii...semua dah sapan masuk dalam perut...td aku lupe nak amik pic sbb lapo sesangat..muahaha... Pg tadi..aku agak bz..lepas je abes publish n3 yg pg tadi tu..boss aku memekik melaung panggil sume anak buah die..termasuk lah aku...utk masuk ke bilik mesyuarat..pg nie die wat meeting unit..huh..boss aku kalo wat meeting..8 jam tak cukup...meeting td die bincang pasal jadual projek ktorang..siap2 bagi tarikh n bagi tempat lagi kepada sume pegawai projek..yg paling beshhhh..in diz October..aku akan ke ----->Kuching, Sarawak<----- yahuuuuuyabebeduuuu....!! projek aku kali nie dijadualkan akan diadakan disana pd 11 hingga 14 Oktober..syiokkkknyer dapat g Sarawak..1st time nie..dats y la aku teruja sgt2..tak abes dgn meeting jadual projek..nak disambung lg dgn meeting SKT..mujur la jam dah kul 12.50tghari.so..meeting akan disambung jam 2.30ptg nie utk topik SKT plak..arrgghhhh meeting manjang.. so..petang nie aku belum taw meeting akan berakhir kul bape...

n rase2 nya ,,aku x dapat nak apdet pape la petang nie..sbb dgrnye kak norleen dah order kudap2an utk meeting petang nie..ofkos la meeting tu akan jadi panjang berjela-jela ..meeting x la seberapa sgt..sembang sok sek sok sek je lebey..ahaksss..nampaknye..mlm ni jela kalo aku nak apdet pape pun..korang jgn rindu aku taw utk beberapa jam ari ni..kalo smpi kul 12 mlm ni xde N3 terbaru dari aku..sile lah mish2 aku n mimpikan aku dalam tido korang..ahakssss...<----ni namenya..statement takbley blah..huhuhu.

ok..till then..tata...

** ade ke yg dah muntah ijau n juling mate tgk pic2 yg aku publish pg tadi??..ke masih kuat lagik otot mate korang menengoknyer..hahaha..

2 comments:

  1. ya ya ya. sy nmpk meeting td. terus lari. mana la taw kena tarik kan, hahahaha. slmt ber meeting ye.

    ReplyDelete
  2. waaa kak jue beshnye nk
    g sarawak..
    pe lg bwk2 la souvenir tuk kite..kekekekekeke

    ReplyDelete