Pengikut Setia

Thursday 9 July 2009

Biggest Brain


Hehehe...nie lagi satu aku nak share dgn korang..penah men game " Who Has The Biggest Brain?" tak??...hurm..sape2 yg ade fesbuk maybe penah tgk game nie walaupun x penah men..sbb game nie ade kat dalam application kat fesbuk tu..

Game nie best..aku ske btol layan game nie..game nie menguji kepintaran n kecekapan otak kite berfikir dan mengingati sesuatu,,dalam game nie kite diuji dengan pelbagai soklan matematik..sape2 yg terror matematik tue...kire pejam mate jer nak score...sbb kite kene jawab soklan tu on de dot...tak buley gune calculator pun..takkan smpt nak kire sbb die ade on timer..so..kene jawab soklan2 tu secepat n setepat yg boleh...

aku dah men game nie dekat 3 hari...memang mencabar otak betol..n kat bawah nie adalah hasil terkini setelah aku bertungkus lumus menghabiskan game ini...jangan tak percaya ataupun tercirit tgk result aku nie....hahaha



see..saiz otak aku sebesar 2692 sentimeter padu..



n diantara kawan2 fesbuk aku yg men game nie...aku berada di tempat 1st....
(bangge jer aku)...


so kepada sesape yg teringin nak men game nie...sile la masuk kat fesbuk...n try la maen...uji la kepintaran orang sendiri...hehehe...selamat mencuba...!!!

No comments:

Post a Comment