Pengikut Setia

Thursday, 9 July 2009

Arini Ari Khamis...






Entry nie adelah n3 suke2 dari aku utk korang..keje tgh xde..bos pun xdek..so..apelagik..xtvt merapu meraban la...hahaha..meh sini aku describe ttg gambar2 kat atas nie kat korang satu demi satu.oke..

Pic 1
- Gambar aku yg tgh mengadap lappy..adap blog ekceli..c

Pic 2
- muke aku yg tgh khusyuk bace N3 kawan2..mase ni tgh bace n3 si Gyena kalo tak silap..

Pic 3
- keadaan n kedudukan lappy aku dari sudut pandangan hdpn..nmpk x blog aku...???

Pic 4
- Gambar Siti dari belakang..aku dah panggil suh die pandang kamera..die xmo..malu le kunun...(sile lihat bungkusan makanan yg ade di meja blakang tmpt CT)

Pic 5
- ni gambar kerepek yg si Siti tgh makan..pandai die..die taruk kat depan meja aku.konon2 aku la yg punyer..hahaha..wluapepun CT..akak taw..itu kerepek..sape yg punyerrr...huhu(baru je makan nasik goreng..tak reti nak kenyang btol dak Siti nie...)

Pic 6
- nie cik Farhana a.k.a Fanadya...tgh bz wat keje..ekceli bukan keje die..keje org lain..tp org lain tu bagi kat die suh wat..cian Fana..sabor je la dik oii...

No comments:

Post a Comment