Pengikut Setia

Thursday, 4 June 2009

Zzzzzz..

Wohhhhh..ngantuk gilerr arini..
Tobat tak maw makan kenyang2 lagik kalo camni..
petang2 nie tetiba lak bos bagi keje byk...
nak tak nak..ngantuk tak ngantuk...
aku kene gak wat wlupun mate aku dah xleh nak bukak..
aduyaiiii...Doraemon, Tolong aku...!!!
.
.
Malam nie aku cadang..nak masuk tido awal..
mlm nie Malam jumaat beb..
tp kejap tadi..hubby aku kol..
die suh aku get ready kul 8.00m ni..
die nak bawak aku g tgk die n adik ipar aku
men futsal kat Subang..
wahhhh..mlm nie aku akan eksesais mate..
(sbb dpt tgk org bersukan)
kurus jugak mate aku akhirnye ..
wlupun pipiku smkin tembam..gagaga...
.
.
so x dptla aku nak tido awal mlm nie..
hurm..takpelah kawan-kawan..
hopefully aku tak lena tgk laki aku men futsal mlm nie..
jgn aku tertido kat sane tu..
n ngigau trus masuk padang join men futsal gak ..
udahla kan..huhuhu..
.
.
sok pagi..aku akan publishkan mate aku nie
yg bakal kurus malam nie utk tatapan korang2 sumer...
(hehehe..bayangkan kalo mate aku jadik kurus..cemane la agaknyer ekk..)

1 comment:

  1. mate jadi kecik dan memnjang...macam alien jek..heee:P

    ReplyDelete