Pengikut Setia

Friday 5 June 2009

Yuhuuuuu!!

salam Olls..n gudmownink..
sowi sbb aku lambat apdet arini...
pg tadi aku ade taklimat HERMIS..
so x dapek la nak apdet pepagi arini...
.
.
aku abes taklimat dekat2 kul 11 td..
seb bek taklimat tu tak bosan...
nak2 yang jaga kat situ ensem-ensem..
(xdela ensem mane..huhuhu)
.
.
arini..aku bercadang nak g Alamanda..
aku dh booking si Zuherni n Si Sakinah utk join aku..
lame dah aku tak g Alamanda..
padahal kalo nek kete..10 minit pun tak sampai..
kalo nek bas..5 kupang jer(50 sen)
tp kalo g jalan kaki...maw berpeluh ketiak..
(bukan stakat berpeluh..maw hangit trus bawnyer..hahaha)
.
.
dalam pale otak aku dah terbayang2 Big Apple donut..
my pebrets tue..dah lame aku tak makan..
arini aku nak makan sampai lebam..ahaksss..
.
.
aku akan publish cite ttg Projek aku Di Alamanda tu ..
tp aku tak janji la akan apdet arini or bile2...
kalo aku tak bz..petang nie..adela entry tu..
kalo tak..bile2 aku rajin..aku apdet..wokehhhh...
.
.
sehingga berblog lagi bile-bile aku free...
TATA...

No comments:

Post a Comment