Pengikut Setia

Wednesday 24 June 2009

Rabu yg Membosankan

Kenapa ekkk..kalo keje jer
mesti rase bosan.....
xbley ke dapat duit tanpa g keje...hekkk??
arini aku ingat ..aku FREE la..
FREE amende..smpi nak lunch pun tak sempat...
mujurlah aku dalam mood Diet..(hwahwahwa..diet tuuuu)
so..xdehal la tak kuar lunch..
sekurang2nyer..leh la kurang o.o1kg ahakss..
ekceli mood utk makan pun xde nie..
apehal taktaw lah..i'm losing appetite lorrr nowadays...


.....


mlm nie aku ingat nak g makan kat luar dgn hubby aku
rase2nya cam nak makan kat tempat pebret we all..
kat Bandar baru Bangi..Restoran Amir lorrrr...
malas rase2 nya nak masak kat umah..
( mood malas pun ade gak nie..huhu..)
but sblm tu we all dah planning nak g sopping sket kt Alamanda..
tp xtaw la nak beli ape lagik..
list of item dah ader...beli tak beli belum taw lagik..
hopefully tak membazir..
(ekceli we all ni slalunye beli benda yg out of the list skali..hahaha)
hurm..petang2 yg dingin camni..aku terasa ngantuk lerr pulak..
(dingin la sbb dalam ekon..)
so..till then..stay tune...tata~~

~gambar sekadar hiasan~

No comments:

Post a Comment