Pengikut Setia

Monday 29 June 2009

Last Weekend Part. 2

On petang Friday...
after mkn2 kat Pizza...
aku n famili ke Ulu Kinta..
sbb makcik aku buat kenduri doa selamat n kenduri kesyukuran

1. untuk Cik Din yg dah pulih dari kemalangan
2. untuk ikhsan yg tlh dapat tawaran smbung Degree di UPSI..

ramai jugak yg hadir ke majlis tu..
n dah macam ala-ala rumah terbuka di hari raya..
gamabr2 makanan aku tak sempat nak snap memandangkan aku bz dat day..

petang tu...aku ajak hubby g Intake..( air terjun ulu kinta )
aku angkut skali adik aku n sepupu aku + baby fateh..
lame dah tak mandi sungai..
tu yg ade kesempatan je aku tak lepaskan peluang..

so kat bawah ni gambar yg aku candid
aksi2 enjoy diantara my hubby n baby fateh..
terserlah sungguh kebapaan hubby aku..
seronok btol die melayan keletah baby fateh
yg mmg sgt2 hyperaktif bile berjumpe air..huhuhu..
(aku tak join mandi memandangkan tgh PMS )






No comments:

Post a Comment