Pengikut Setia

Tuesday 30 June 2009

Keretapi Malam







Kejap tadi..mase aku tgh berehat2 dari penat bekerja
tetiba hubby ajak aku temankan die ke KTM
dgn tujuan utk menghantar adik ipar aku
yg tetibe jgk nak balik ke Ipoh
ade kerja katenye..
n untuk pengetahuan korang..
ni la 1st time aku masuk KTM nie..( cian kat aku kan..)
sbb sblm2 ni aku tak penah naik ketapi..
kalo nek bas ekspress tu ..dah slalu sgt dah..
nak2 lepas dah bekeluarga nie..
lansung takde can nak balik nek bas..
apatah lagik nak nek ketapi..
......
so malam td..dgn keadaan yg agak rushing..
we all bergerak dari rumah dalam kul 9.00mlm
tiket adik ipar aku jam 9.45mlm..
n tu la ketapi terakhir utk ke Ipoh..
kalo terlepas...alamatnye...ade la yg kene nek bas memalam bute nie..
n disebabkan hubby aku bawak kete laju
mcm org nampak hantu..
we all smpi di KTM jam 9.30mlm...
bygkan ..dari Putrajaya ke KTM KL tu stengah jam..
itupun sbb tak jem...kalo tak, masak gak nak sampai..
so..ade la lagik 15 minit sblm ketapi tibe...
aku pun ape lagik amik peluang la snap2 gambo
aku kalo xde keje lain..mmg itu je la kejenye..
bergambo sakan..seb bek hubby aku sporting..
adik ipar aku pun join same berposing..
cayalah Ady...hehehe
.......

lepas Ady nek ketapi..
aku n hubby pun balik ke rumah..
we all smpi umah dalam kul 10.40mlm..
smpi2 umah aku terus blutut gambo2 dalam enset aku ni
masuk ke lappy aku....
bile dah masuk lappy...ape lagik..
maka terpublish la n3 yg tah pape nie...
huhuhu..jgn mare ye kawan2..
just wanna share a story jer...
......
The End




5 comments:

  1. ti balik ipoh naik ketapi
    best tau...
    stesen ketapi ipoh pun dah lawa
    dah maju.hehehe...

    ReplyDelete
  2. ni yang smakin excited nk balik Ipoh nek ketapi nie...huhuhu

    ReplyDelete
  3. best..best.. baru bercadang nak nek ketapi ke kedah..

    ReplyDelete
  4. k la tu kak ommy...
    cube akak try test tgk best ke tak best nek ketapi..
    kalo nak taw..perjalanan dari KL-KOta Bharu amik mase 13 jam..lame gile kan..hehehe..
    maw kematu bontot...hahaha

    ReplyDelete
  5. 1 family kaki bergambar..!! hik3.

    wana xpenah nek KTM lg.. huhu.
    sedih gaaakk ni.. ahaakks.

    just dpt nek LRT je laa.. tu pun dia punya adventure xsama ngan nek keretapi KTM.. huh!

    ReplyDelete